Wizz Air: Hét napon belül visszafizetjük a visszamondott repjegy árát

    A Wizz Air hétfő délelőtt közleményben jelentette be, hogy automatizált rendszerében a készpénz-visszafizetési kérelmek 95%-át már egy héten belül teljesíteni tudja. A légitársaság tavaly májusban indította el automatizált pénzvisszafizetési rendszerét, hogy lépést tartson a COVID-19 világjárvány okozta példátlan mennyiségű járattörléssel. A 2019-es számokhoz képest 2020-ban 3000 százalékkal növekedtek meg a visszatérítési kérelmek.

    A megfelelő opció kiválasztásával az automatizált folyamat lehetővé teszi, hogy a járattörlésben érintett utasok vagy visszakapják a viteldíj 120%-át Wizz Air pontokban, vagy a viteldíj 100%-át a fizetés eredeti módja szerint, illetve választhatnak ingyenes átfoglalási lehetőséget is. Az utasoknak mindössze egyetlen kattintásba kerül a visszatérítés igénylése a wizzair.com weboldalon található egyéni felhasználói felületükön vagy az e-mailben kapott linken – fogalmaznak a közleményben.

    A légitársaság továbbra is ösztönzi az utasokat, hogy közvetlenül a wizzair.com oldalon, vagy a légitársaság mobilalkalmazásán keresztül foglaljanak. Online vagy hagyományos utazási irodákon keresztül történő foglalások esetén a Wizz Air nem tud közvetlenül kapcsolatba lépni az utassal a rá vonatkozó visszatérítési lehetőségek ügyében, ugyanis ebben az esetben a foglalás tulajdonosa nem az utas, hanem az online platform, vagy az utazási iroda lesz, amelyen keresztül a jegyet vásárolták. Így előfordulhat, hogy az utas később részesül a kompenzációban.

    Azoknak az utasoknak, akik online utazási platformokon keresztül foglaltak jegyet, nincs más lehetőségük, mint a foglalás tulajdonosára támaszkodni. Az online utazási irodák saját módszereket alkalmaznak a visszatérítési kérelmek kezelésére, amelyek nem tartoznak a Wizz Air ellenőrzése alá – teszik hozzá a közleményben.

    Forrás: Wizz Air

    A légitársaság utasai számára továbbra is a repülőjegy mellé megvásárolható a Wizz Flex szolgáltatást ajánlja, amely lehetővé teszi a foglalás, járatmódosítási díj nélküli változtatását. Az utasok 3 órával az indulás előtt díjmentesen törölhetik foglalásukat, amelynek teljes összegét azonnal visszakapják Wizz pontokban, továbbá korlátlan számú alkalommal változtathatják meg az utazás időpontját vagy útvonalát.

    Szóljon hozzá
    0 hozzászólás
    Elsőként értesülne legfrissebb híreinkről és induló nyereményjátékainkról? Regisztráljon és iratkozzon fel hírlevelünkre! Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

    Utazzon!
    Az oldalról ajánljuk!