"Az a minimum, hogy térden állva kér bocsánatot", mondta az utas

    Nem is kérdés, hogy nagyon idegesítő, ha az ember járata késik a rossz idő miatt. Az ilyen helyzeteket mindenki másképp dolgozza fel: van, aki elengedi a dolgot és lazít, de van, aki egészen más oldalról fogja meg a problémát. Például úgy, hogy a frusztráltságát a reptér személyzetén tölti ki.

    Egy utazó egy kínai reptéren úgy gondolta, hogy a késésért, rossz idő ide, vagy oda, valakinek lakolnia kell. Vagy minimum bocsánatot kérni. Ezért aztán egy reptéri dolgozót arra akart rákényszeríteni, hogy térden állva kérjen az utasoktól bocsánatot, írja az Independent. A beszélgetés szemtanúk szerint valahogy így zajlott le.

    A várakozást sokan nem vielik jólForrás: Free-Photos/Pixabay

    „Le kellene térdelnie, és úgy kérni, hogy bocsássunk meg! Tisztában van ezzel? Maga itt a cégét képviseli" – mondta a dühös utas, mire az érintett dolgozó így válaszolt: „Egy csapat tagja vagyok, és ellátom a feladataimat. De semmi szükség nincs arra, hogy megalázzon engem".

    Az utas azonban kitartott, és azt hangoztatta, hogy mivel a dolgozó a cége képviseletében van ott, meg kell tennie, hogy letérdel az utasok elé, és bocsánatot kér. Szerinte ebben semmi megalázó nincs, ez a minimum, ami ilyenkor kijár.

    A lezárás elég egyszerűre sikeredett, mivel a dolgozó azzal vágta el a vitát, hogy rendben, a légitársaság nevében bocsánatot kér, de letérdelni nem fog. Hogy a dühös utas hogyan reagált, amikor a négy órás késéssel tervezett gép csak másnap szállt fel, arról már nem érkezett hír.

    Szóljon hozzá
    0 hozzászólás
    Elsőként értesülne legfrissebb híreinkről és induló nyereményjátékainkról? Regisztráljon és iratkozzon fel hírlevelünkre! Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

    Utazzon!
    Az oldalról ajánljuk!