A Hilton birodalom tovább nő, ezúttal az üzleti úton lévőket célozzák meg

A Hilton már most is 16 különböző brand-et mondhat magáénak, de miért is állna meg itt? A mamut cég, amelyhez többek között a Waldorf-Astoria és a nemrég beharangozott mikro hotel, a Motto is tartozik, tegnap egy 17. ágazat indítását jelentette be.

A százéves Hilton megint frissít egyet, ezúttal egy business hotel ágazatot építenek ki, azaz olyan helyeket, ahol az üzleti úton lévőknek biztosítanak minden lehetséges kényelmet, írja a Travel+Leisure. A Signia elnevezésű hotelek elsősorban arra mennek rá, hogy a megszálló vendégeknek rendelkezésére álljon minden munkához szükséges eszköz, legyenek igény szerint alakítható konferenciatermek, többféle étkezési lehetőség és persze wellness, ahol lazítani is lehet az üzleti megbeszélések után.

A hall, ahova a vendégek először belépnek, mindig az adott térség kulturális elemeit hozza majd, például jellegzetes anyagokat és művészeti alkotásokat, míg a szobákban a kényelem mellett nagy hangsúlyt kap a technológia. A Hilton applikáció segítségével lehet majd nyitni és zárni a szobákat, beállítani a szoba hőmérsékletét, és a vendég akár a tévé képernyőjére is át tudja majd küldeni az adathordozóján lévő anyagokat. A konferenciatermeket is 21. századi technológiával látják el, míg a wellness részlegen többféle spa kezelés közül lehet válogatni.

A kép illusztrációForrás: rawpixel/Pixabay

Orlando (ezt már 2020 ígérik), Indianapolis és Atlanta lesz az első három hely, ahol a közeljövőben Signia hotel nyílik; mindegyikben legalább ötszáz szoba lesz. Bár egyelőre csak az Egyesült Államokban nyílik hotel, a Hilton a jövőben nemzetközi szinten is szeretné kiterjeszteni a hálózatot.

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek