Népszerű angol műsorban köszönnek vissza emblematikus magyar helyszínek

A napokban került adásba a BBC kiemelkedő nézettségű üzleti vetélkedője, 'A Gyakornok' legújabb szériája az Egyesült Királyságban, amelyben Budapest emblematikus helyszínei mellett a dunai hajózás és az etyeki borkultúra is szerepet kapott – írja az igyutazunk.hu.

Budapest látképe és nevezetességei is felfedezhetők a népszerű angol műsorban - illusztrációForrás: Shutterstock/Mistervlad

A brit nézők körében közel két évtizede töretlenül népszerű a műsor, amelynek új epizódjában az üzleti világ leendő reménységei többek között a magyar főváros turisztikai kínálatát is népszerűsítve versenyeztek egymással.

A milliós nézettségű műsor jó lehetőséget kínált Budapest és környékének bemutatására, ezért a helyszínek és feladatok kiválasztásában a Magyar Turisztikai Ügynökség is segítette a produkciót.

A Gyakornok (The Apprentice) című üzleti valóságshow 2005 óta egyre nagyobb nézettséget ér el, az utolsó szériáját több mint 6,5 millióan követték az Egyesült Királyságban. A műsor során a versenyzők rátermettségét ismert üzletemberekből álló zsűri méri fel különböző feladatokon keresztül.

Az egyik legszebb budapesti épület, a Bazilika sem maradhat ki - illusztrációForrás: Shutterstock/Merih Salmaz

A sorozat legújabb szériájában bemutatott epizód a budapesti és Budapest-környéki helyszíneken játszódik, így többek között megelevenedik a képernyőn a Halászbástya, a Mátyás-templom, a Szent István Bazilika, a Várkert Bazár, a Vörösmarty tér, a Pesti Vigadó és a Margit-sziget is.

Emellett a szereplők turisztikai látványosságok köré épülő feladatokban is összemérhették talpraesettségüket. Egyeseknek dunai hajós programokat, másoknak pedig etyeki bortúrát kellett szervezni és értékesíteni.

Etyek nevét is megismerhetik a nézők - illusztrációFotó: Polyák Attila - Origo

„A BBC-valóságshow nálunk forgatott epizódja megfizethetetlen publicitást jelent hazánk számára, éppen a városlátogatások szezonjának kezdetén. Egy-egy nagy nézettségű televíziós program kiválóan alkalmas arra, hogy felkeltse a figyelmet hazánk iránt, hiszen az adatok alapján tudjuk, hogy a brit turisták 12%-a az utazási desztináció kiválasztásánál elsősorban a sajtótermékekből inspirálódik. A magyar helyszínek bemutatása leginkább az Egyesült Királyságban, Magyarország harmadik és Budapest első számú küldőpiacán jelent kiváló lehetőséget az utazni vágyók elérésére és jelentősen hozzájárul országunk turisztikai vonzerejének további növeléséhez ‒ hangsúlyozta Erdei Bálint, az MTÜ turizmus stratégiai megvalósításért felelős vezérigazgató-helyettese.

Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek