Eldugott szálláshelyek, ahol a szerelmesek elrejtőzhetnek Valentin-nap alkalmából

A Valentin-nap úgy a legromantikusabb, ha igazán kettesben lehetünk. Ha nem találkozunk a szomszéd szoba lakóival a hotel folyosóin, ha nem kell osztozkodni másokkal a konyhán, vagy megbeszélni, ki mikor használja a jacuzzit. Pont erre valók a kis erdőszéli faházak, ahol csak mi vagyunk, a saját jacuzzink, szaunánk és konyhánk, és ahol a házunkat körülvevő természet csak a miénk. Ilyen két fős szálláshelyekből gyűjtöttünk össze néhányat.

Woodparadise - Nagyrada

Ez a stílusos A-alakú kabinház egy 500 fős faluban helyezkedik el, mely Zala megyében, a Kis-Balaton mellett található. Bár nem egy erdőben elrejtett faházról van szó, a fotók alapján azért nem úgy tűnik, mintha sokan járnának a környéken, így talán nem kell aggódnunk a privát szféránk miatt.

Cserébe messzire ellátni a ház teraszáról, és talán még a jacuzziból is megnézhetjük a naplementét. A házban minden adott, hogy kényelmesen érezzük magunkat, jókat lehet kirándulni a környéken, és ha szeretnénk, reggelikosarat is tesznek az ajtónk elé.

Eden Rose Apartman - Pilisszentkereszt

Ebben a romantikus hangulatú fagerendás házban a fehér csipke, az antik hatás, és a klasszikus dekoráció dominál. Nyáron csodás kert veszi körül, amiben tavirózsák és magnóliák virágoznak, de a fotók szerint a téli zúzmara talán még jobban áll neki.

Eden Rose ApartmanForrás: Eden Rose Apartman/Facebook

A tornácáról gyönyörködhetünk a hegyek és az erdők látványában, és ha kedvünk tartja, bármikor felmehetünk a Pilis tetejére, hidegebb napokon pedig az infraszaunában lazíthatunk. Ha kevesebbet szeretnénk bajlódni az étkezéssel, kérhetünk reggelit, sőt akár pezsgőt és virágot is bekészítenek az érkezésünkre.

Pipacs Somló - Somlóhegy

Mit szólnánk hozzá, ha egy közel egy hektár területű birtok kellős közepén kapcsolódhatnánk ki, ahol se közel, se távol nincsen szomszéd, és a terület erdeje-mezeje csak a miénk lenne? Ezt ígéri a Pipacs Somló, egy mini házikó a Somlóhegyen. A szállás azoknak lesz igazán vonzó, akik kedvelik, ha a régies, népi stílus keveredik a modernnel.

Pipacs SomlóForrás: Pipacs/Facebook

Plusz pont a térben álló, lábas fürdőkád, ami bárhova képes egy pici fényűzést csempészni. Történelmi borvidéken vagyunk, így borutakat kínáló vendégváró pincéket is találunk a környéken, de felkereshetjük a romvárat, a kilátót, és hatalmas sétákat tehetünk a gyönyörű tájon.

Mini Noszvaj - Noszvaj

A művészteleppé alakított barlanglakásairól híres Noszvajon se szeri se száma a stílusos vendégházaknak. Találhatunk itt például szaunával felszerelt lombházakat és glampinget is. Mi most egy mini faházat választottunk, ami azért is izgalmas, mert az Amerikából induló tiny house (apró ház) mozgalom egyik első példája itthon.

Forrás: facebook.com/mininoszvaj

A mozgalom környezetvédelmi okokból a 37 négyzetméternél kisebb faházakat favorizálja, ekkora területet ugyanis könnyebb felfűteni. Ilyen a Mini Noszvaj is.