Egy utas kritizálta a világ legjobb légitársaságát, cserébe nem szállhat fel a járataira

A légiközlekedési tartalomairól ismert YouTuber, Josh Cahill azt állítja, hogy kitiltották a Qatar Airways gépeiről, miután követőivel megosztotta „The SHOCKING DECLINE OF QATAR AIRWAYS" című videóját. Még a nyár végén fogalmazta meg negatív véleményét egy utazása során. Íme, az ominózus videó!

Elmondása szerint a légitársaság személyzete megkérte, hogy távolítsa el a videót, és amikor ezt nem tette, úgy tűnik, a légicég ezt megtorolta egy jövőbeli foglalás törlésével. A lépést a vlogger "drasztikusnak" és "a cenzúra aggasztó példájának" minősítette. A Qatar Airways nem volt hajlandó kommentálni az esett.

Cahill az augusztusi videójában azt mondta, a Quatar el fogja veszíteni a világ legjobb légitársasága címét, bár tavaly is már "csak" a 2. legjobb helyezést érte el a Singapore Airlines után.

A Qatar Airways mindig a világ legjobb légitársaságai között szerepelt - illusztrációForrás: Qatar Airways

Aggodalmaként "az elavult repülőket, a koszos kabinokat, barátságtalan és alul motivált személyzetet, valamint a gyér ételválasztékot" említette, miközben a Srí Lanka állambeli Colombóból a légitársaság dohai (Katari) központjába tartó utazását kommentálta. 

A videójával több, mint 600 000 megtekintést ért el, ami a Qatar Airwaysnek is felkeltette a figyelmét.

Cahill december 16-án közzé egy másik videót is, azt állítva benne, hogy a légitársaság felvette vele a kapcsolatot, és megkérte, hogy vegye le a videót, és ingyenes repülést ajánlott fel neki, ha ezt teljesíti.
Ezt ő visszautasította, ezért a Qatar ezután arra kérte őt, hogy távolítsa el a videójához mások által  írt negatív megjegyzéseket, amit szintén visszautasított.

A Qatar Airways luxusüléseiForrás: M101Studio/Shutterstock

Amikor a vlogger a korábbi incidensek ellenére ismét a Qatar Airways légitársasággal utazott volna, Qatar személyzete arról tájékoztatta az Abu Dhabi repülőtéren, hogy a foglalását törölték, és kitiltották minden jövőbeli járatról.

Cahill úgy véli, hogy egy légitársaság, amely egy rossz értékelés miatt kitilt egy utast, a cenzúra aggasztó példáját alkalmazza, de reméli, hogya Qatar megváltoztathatja hozzáállását, mivel nemrégiben új vezérigazgatót kapott Badr Mohammed Al-Meert személyében, aki azt mondta, hogy többek mellett a bizalom kultúráját szeretné a légitársaságba behozni – írja a businessinsider.com.

Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek