Ezek a légitársaságok kapták a legtöbb panaszt az elveszett és sérült poggyászok miatt

A Forbes csokorba gyűjtötte azokat a légitársaságokat, amelyek 2018 és 2022 között a legtöbb eltévedt vagy sérült poggyászért voltak felelősek. Csak enyhe vigaszt nyújt az utazóknak, hogy a légitársaságoknak kell viselniük a terhet, ha az utas poggyásza eltéved, vagy sérülten kerül elő – írja a traveller365.com.

A covid idején szinte megszokott látvány volt a kupacba rakott, elveszett poggyászok látványa - illusztrációForrás: AFP/Paul Ellis

A legrosszabbul teljesítő Ryanair nem örült a Forbes tanulmányának. "Naponta több mint 3200 járat, 230 célállomáson keresztül. Csak egyetlen poggyász hiányzik közel 10 000 látogatónként" – jegyezte meg hűvösen az egyik szóvivőjük.

Íme, a légitársaságok rangsora, amelyek 2018 és 2022 között a legtöbb elvesztett vagy sérült csomagot produkálták:

1. Ryanair (954 eset)
2. British Airways (844 eset)
3. easyJet (565 eset)
4. Wizz Air (552 eset)
5. Norvég (419 eset)
6. Flybe (297 eset)
7. Turkish Airlines (195 eset)
8. Virgin Atlantic (182 eset)
9. Tap Portugália (160 eset)
10. Iberia (105 eset)

Aki repülőre száll, ne feledje, hogy a legfontosabb dolgait mindig vigye magával kézipoggyászában a fedélzetre!

Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek