Frappáns megoldás: Megromlott az étel, csirkeszárnyat rendeltek a British Airways utasainak

Július 23-án, a  British Airways BA 252-es számú, a Bahamákról a londoni Heathrowra tartó járatán a légiutas-kísérők a megromlott fedélzeti ellátmány miatt Kentucky Fried Chicken (KFC) ételeket szolgáltak fel az utasoknak – írja az Airportal.

Médiaértesülések szerint a Providenciales nemzetközi repülőtéren nem megfelelően hűtötték a felszolgálásra szánt ellátmányt, ezért az ételmérgezés elkerülése végett az összes ételt ki kellett dobni. A megromlott ételeket nemcsak a Providenciales-Nassau közötti rövid szakaszra, hanem a Londonba tartó transzatlanti repülésre szánták.

Mivel az új ellátmány kiszállítása több órás késést okozott volna, a légitársaság úgy döntött, nem várja meg azt, helyette a Kentucky Fried Chicken (KFC) gyorsétterem lánctól rendelt ételt a nassaui repülőtérre.

A helyi KFC csak korlátozott mennyiségben tudta teljesíteni a rendelést, így az utasok fejenként mindössze egy-egy darab csirkefalatot kaptak a mintegy 8 és fél órás repülőúton, viszont a járat így csupán egy órás késéssel megérkezett Londonba. Több utas is rendkívül örült a szokatlan fedélzeti ellátásnak, ennek ellenére a légitársaság kártérítésül étkezési utalványokat ajánlott fel az utasoknak. 

(A borítókép illusztráció, forrása: Shutterstock/Sunshine Seeds)

Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek