A kritikákra reagálva, a Ryanair döntést hozott

A járványvédelmi lezárások során megannyi járatörlésnek lehettünk szemtanúi és szenvedő alanyai is. És a benyújtott kártérítési követelések kezelése sem ment éppen zökkenőmentesen egyik légitársaságnál sem. A Ryanairhez befutott sok kritika azonban azt eredményezte, hogy a cég pár napja bejelentette, öt napon belül visszafizeti a törölt járatokra szóló jegyek árát. A légitársaság egy új online felületet is létrehozott a visszatérítési igények kezelésére - írták az MTI hírében.

A kép illusztrációForrás: Adrian Pingstone/Wikipedia

A törölt járatokra szóló jegyek árait eszerint 24 órán belül egy digitális "pénztárcában" könyvelik el az ügyfél nevére, amit azonnal fel tud használni új foglalásokra, vagy kérheti visszatérítését, amit öt napon belül teljesít is a társaság.

A brit versenyfelügyelet az ügyfelek panaszai alapján júniusban eljárást indított a Ryanair ellen annak kikényszerítésére, hogy a törölt járatokra befizetett jegyek árát vissza is lehessen kérni, ne csak újabb foglalásokra felhasználni. Októberben azonban megszüntette az eljárást, miután a Ryanair közölte, hogy minden egyes ilyen kérelmet felülvizsgált, és ahol jogosnak találta a követelést, ott vissza is fizette.

Szóljon hozzá
0 hozzászólás
Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek