A Wizz Air mától felfüggeszti az összes olaszországi és izraeli járatát

    A tegnapi cikkünkben megírtuk, hogy a magyarországi repülőterek 2020. március 9. hétfőtől nem fogadhatnak járatokat a koronavírus járvánnyal érintett észak-olasz városokból, amelyek a milánói, bergamói és trevisói járatokat érintették. A Wizz Air ma bejelentette, hogy március 10-től felfüggeszti az összes olaszországi járatát Olaszország miniszterelnökének az ország lezárásáról szóló bejelentése miatt, amelyet a koronavírus terjedésének megakadályozása miatt rendeltek el. A légitársaság az összes olaszországi járatát szünetelteti április 3-ig, melyek a következő úticélokat jelentik: Alghero, Bari, Bologna, Catania, Milano Bergamo, Milano Malpensa, Nápoly, Pisa, Roma Ciampino, Roma Fiumicino, Torino, Velence, Treviso, Verona.

    Forrás: Picasa/Oyoyoy/Wikipedia

    A Wizz Air bejelentette továbbá azt is, hogy március 12-től szünetelteti az összes tel-avivi és eilati járatát is az izraeli hatóságok által a koronavírus terjedésének megfékezésének érdekében, az összes érkező utas számára kötelezően elrendelt 14 napos karantén miatt.

    A légitársaság a budapesti és debreceni, Tel-Avivba és Eilatba induló járatait szünetelteti március 23-ig, beleértve az aznapi járatokat is.

    A légitársaság az érintett járatokra foglalással rendelkező utasokat a lehető legkorábbi időpontban automatikusan tájékoztatja. A jegyüket a wizzair.com honlapon és a légitársaság mobilalkalmazásában megvásárló utasok e-mailes értesítést kapnak, amelyben választhatnak a viteldíj teljes összegének visszatérítése vagy 120%-ának WIZZ számlára való jóváírása között. Az érintett utasok az e-mailben kapott linkre kattintva a Wizz Air online önkiszolgáló felületén egy pár kattintással választhatnak a felajánlott lehetőségek közül.

    A légitársaság csak azokat az utasokat tudja értesíteni, akik a wizzair.com honlapon, vagy a légitársaság mobilalkalmazásán keresztül foglalták le jegyüket. Kérik, hogy azok az utasok, akik utazási irodán, vagy online utazási irodán keresztül vásárolták jegyüket, lépjenek kapcsolatba azzal az utazási irodával, ahol a jegyüket megvásárolták, hogy tájékozódjanak a lehetőségeikről – írja sajtóközleményében a Wizz Air.

    Szóljon hozzá
    0 hozzászólás
    Elsőként értesülne legfrissebb híreinkről és induló nyereményjátékainkról? Regisztráljon és iratkozzon fel hírlevelünkre! Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

    Utazzon!
    Az oldalról ajánljuk!