A vasúti szerelvényt a kínai CRRC Tangshan vállalat szakemberei készítették, a legnagyobb óránkénti sebessége eléri a 350 kilométert, 2,9 méter széles ajtajai biztosítják a gyors be- és kirakodást. A szerelvény rakodóterének kihasználtsági rátája 85 százalékos.
![](http://cdn.nwmgroups.hu/s/img/i/2012/20201223109.jpg?w=800&h=466&t=5)
A mozdony formája hasonlít a kínai tokhalra, ezzel a designnal sikerült nagy mértékben csökkenteni az ellenállást. A tervezéskor és a szerelvény építésekor a legkorszerűbb technológiákat alkalmazták, a vonat biztonságos és hatékony működését okos rakodó- és működőrendszer segíti.
![](http://cdn.nwmgroups.hu/s/img/i/2012/20201223111.jpg?w=800&h=379&t=5)
A CRRC Tangshan vállalat Kína egyik legnagyobb vonatépítő gyára Tangsan városában, ahol egy innovációs és technológiai központot is létrehozott a vasúti közlekedés fejlesztésére - adja hírül az MTI.