Sosem lehet tudni, mire lesz jó egy óriási papírkorona

    A járvánnyal kapcsolatos szigorú korlátozások feloldásával sok üzlet, étterem és bár újra kinyithatta a teraszait és néhány már a benti részeket is, de még mindig csak elviteles kiszolgálásra. A Burger King is így tett, de továbbra is ügyel az egészségügyi előírásokra. A német Burger King még egy reklámot is összehozott a társadalmi távolságtartásra hívva fel a figyelmet. A spotban pedig új megjelenést adtak az étterem ismert papírkoronájának

    Forrás: https://twitter.com/BurgerKing

    A spot olyan sikereket ért el, hogy a gyorsétteremlánc május 22-én a Twitteren megjelentette az első fotókat a létező távolságtartó-koronákról, melyeket egyes németországi éttermek osztanak a vásárlóiknak. A korona összehajtogatott formában kerül a fogyasztóhoz, akinek szépen össze kell illesztenie a darabokat.

    A BK szóvivője így nyilatkozott a Business Insider oldalnak: „A csináld magad távolságtartó-korona egy mókás lehetőség arra, hogy figyelmeztessük a vendégeket a távolságtartásra, miközben újra élvezhetik az ételeinket."

    A lap más hasonló módszerekről is beszámolt. Az olasz Burger King például a távolságtartó-whopper-rel rukkolt elő, aminek az a titka, hogy háromszor több nyers hagymakarika található bene, mint egy normál burgerben. Ez talán még hatásosabb, mint a kalap.

    Szóljon hozzá
    0 hozzászólás
    Elsőként értesülne legfrissebb híreinkről és induló nyereményjátékainkról? Regisztráljon és iratkozzon fel hírlevelünkre! Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

    Utazzon!
    Az oldalról ajánljuk!