iPad segítségével kérhet szobaszervízt vagy masszázst a spliti hotelben

A környezettudatosság jegyében működik tovább a spliti butikhotel, a „Briig". A szálloda a „Hoteza" csapattal együttműködve fejlesztette ki az úgynevezett HotPad rendszert, mint egyedülálló kommunikációs módszert - írja a szerb Turistički Svet hírportál.

A spliti hotel vendégei iPad segítségével kommunikálhatnak a személyzettelForrás:Facebook / briig boutique hotel / Készítette: Marko Mihaljevic

Ennek fényében a szállodában szakítottak a régi szokásokkal, és leváltották az összes nyomtatott brosúrát és információs anyagot.

Az interaktív rendszer lehetővé teszi a vendégek számára, hogy a szobában lévő iPad segítségével azonnal kommunikálhassanak a szálloda személyzetével. Ez azt jelenti, hogy ha ételeket vagy italokat rendelnénk, esetleg masszázst foglalnánk vagy a minibárt töltetnénk fel, nincs is más dolgunk, mint a szobában lévő iPad segítségével jelezni a kívánságunkat, és a személyzet azonnal reagál rá.

Amellett, hogy a szálloda vendégei digitális eszközökön keresztül kommunikálhatnak a személyzettel, rengeteg információt megtudhatnak a szállásról, és a környéken található érdekes eseményekről is - és mindezt ráadásul környezettudatos megoldással.

Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek