A környezettudatosság jegyében működik tovább a spliti butikhotel, a „Briig". A szálloda a „Hoteza" csapattal együttműködve fejlesztette ki az úgynevezett HotPad rendszert, mint egyedülálló kommunikációs módszert - írja a szerb Turistički Svet hírportál.
![](http://cdn.nwmgroups.hu/s/img/i/1910/20191014split-briig-hotel-vendeg-panorama.jpg?w=800&h=534&t=5)
Ennek fényében a szállodában szakítottak a régi szokásokkal, és leváltották az összes nyomtatott brosúrát és információs anyagot.
Az interaktív rendszer lehetővé teszi a vendégek számára, hogy a szobában lévő iPad segítségével azonnal kommunikálhassanak a szálloda személyzetével. Ez azt jelenti, hogy ha ételeket vagy italokat rendelnénk, esetleg masszázst foglalnánk vagy a minibárt töltetnénk fel, nincs is más dolgunk, mint a szobában lévő iPad segítségével jelezni a kívánságunkat, és a személyzet azonnal reagál rá.
Amellett, hogy a szálloda vendégei digitális eszközökön keresztül kommunikálhatnak a személyzettel, rengeteg információt megtudhatnak a szállásról, és a környéken található érdekes eseményekről is - és mindezt ráadásul környezettudatos megoldással.