Most a francia Burger King nyújtott segítő kezet egy pácban lévő ágazatnak

    Mivel a koronavírus miatt a francia krumplitermesztők által megtermelt burgonyára nincs kereslet, elég nagy bajban vannak a gazdák. A Burger King francia divíziója pedig úgy döntött, támogatja őket egy PR-kampány formájában.

    Forrás: Burger King France / Facebook.com

    A gyorsétteremlánc, aminek nem ez az első ilyen akciója, 200 tonna krumplit vásárolt fel a gazdáktól, a szokásos mennyiségen felül, és február 2-án útnak indította a "burgonya-kampányt". Ez pedig azt jelenti, hogy minden drive-thru rendeléshez a vendégek kapnak egy kiló bezacskózott burgonyát, a rendelés összegétől függetlenül - olvasható a Kreatív.hu és a Burger King France Facebook oldalán. 

    De az akció nem csak ennyiből áll, sajtómegjelenések is kísérik és az étterem saját social media felületein is megjelenik a felhívás. Korábban, még a vírus első hullámának az idején, a gyorsétteremlánc a szintén nehéz helyzetbe került konkurens étteremnek is igyekezett segíteni, és arra buzdította a vevőit, hogy vegyenek egy Big Mac-et a konkurens McDonald's éttermeiben.

    Szóljon hozzá
    0 hozzászólás
    Elsőként értesülne legfrissebb híreinkről és induló nyereményjátékainkról? Regisztráljon és iratkozzon fel hírlevelünkre! Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

    Utazzon!
    Az oldalról ajánljuk!