Egy borászat tulajdonosa minden nap más jelmezben szállítja ki a borait

A denveri, családi pincészet egyedi ötletet talált ki arra, hogyan örvendeztesse meg a törzsvásárlóit, mikor azok eljönnek a megrendelt boraikért. A Bigsby's Folly Urban Winery névre hallgató borászat társalapítója- és tulajdonosa minden nap más kosztümbe öltözik, és így szállítja ki a vállalkozás borait, illetve így várja azokat, akik elvitelre kérik a palackokat.

Forrás: © Marla Yetka / Bigsby's Folly / FB

Miután Colorado államban kihirdették a kijárási tilalmat és bezáratták az éttermeket, illetve bárokat, a Bigsby's Folly esetében is be kellett csukni a kapukat. De a tulajdonosok úgy döntöttek nem adják fel és elindították a kiszállítást, nem akárhogyan. Egy korábbi mulatságról megmaradt rózsaszín nyuszijelmezbe bújva az egyik társalapító, Chad Yetka járt megrendelőtől megrendelőig.

A róla készült fotó bejárta az internetet és felesége hamarosan elkezdett megunt jelmezeket kérni a vásárlóktól. Így a legtöbben, akik személyesen jöttek átvenni a boraikat, azok hoztak magukkal egy-egy jelmezt is. Chad pedig minden nap más szerelésben parádézott. A bolondos stratégiához csatlakozott a kutyájuk is, így tényleg mosolyt tudtak csalni a környék lakosainak arcára, és a vállalkozásuk sem ment csődbe – olvasható a Lonely Planet cikkében.

A pincészet érdekessége még – a jelmezes kiszállításon kívül – hogy nem csak palackkal lehet náluk bort rendelni és átvenni, hanem egy-egy vacsorához elegendő két és fél decis csavaros üvegekben is, amiket egyedi címkékkel is ellátnak. Ezek közül pedig a helyi egészségügyi dolgozóknak is felajánlottak több ingyen kartonnal.

Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek