Nincs több nasi reklám a londoni tömegközlekedésben

    Az angol főváros felveszi a kesztyűt, ha egészségtelen ételekről van. A londoni tömegközlekedésből eltűnnek a cukros üdítőket, gyorséttermi ételeket és mindenféle rágcsákat népszerűsítő reklámok.

    A londoni tömegközlekedést irányító városházi szervezet, a Transport for London (TfL) és a brit főváros polgármestere, Sadiq Khan a múlt hét végén jelentette be a korlátozást, amelynek értelmében az élelmiszer- és italgyártók jövő februártól már csak „az egészségesebb termékeiket" hirdethetik a megállókban és a tömegközeledési eszközökön – írja az MTI.

    A közlekedési eszközök óriási hirdetési lehetőséget jelentenekForrás: fietzfotos/Pixabay

    Az intézkedés oka, hogy az emberek naponta körülbelül 30 millió utat tesznek meg a TfL hálózatán, ami így hatalmas hirdetési lehetőséget biztosítanak a cégeknek, akár egészséges, akár egészségtelen ételekről van szó. Ezt a felületet szeretnék most az egészséges életmód népszerűsítésére használni, elsősorban a családok körében.

    A jóléti társadalmakra jellemzően, Nagy-Britanniában is problémát jelent a gyerekkori elhízás, a reklámok megváltoztatásától azt remélik, hogy a szülők és a gyerekek változtatnak az étkezési szokásaikon. Az ötlet a lakosságnak is tetszik: egy korábbi felmérés szerint a londoniak 82 százaléka támogatja az elgondolást.

    Szóljon hozzá
    0 hozzászólás
    Ha tetszett a cikk, kattintson a Tetszik gombra, legfrissebb ajánlatainkért pedig iratkozzon fel hírlevelünkre!

    Utazzon!
    Az oldalról ajánljuk!