Rekordév után – repülőtéri elismerés a légitársaságoknak, éttermeknek és üzleteknek

    Számos légitársaság, repülőtéri üzlet és étterem, valamint repülőtéri partner vehette át az elismerő oklevelet a Budapest Airport hagyományos repülőtéri gálaünnepségén, amit az 1. Terminál épületében tartottak február 8-án este.

    A repülőtér üzemeltetője így ismerte el azoknak a légitársasági-, logisztikai és kereskedelmi partnereknek a teljesítményét, akik 2017-ben jelentős mértékben hozzájárultak a budapesti repülőtér 14,5 %-os forgalomnövekedéséhez, amelynek köszönhetően rekordszámú, 13,1 millió utas fordult meg a terminálokon.

    Összesen 14 kategóriában hirdettek győztestForrás: Budapest Airport

    A budapesti repülőtér fennállása óta még soha nem fordult meg annyi utas a repülőtéren, mint 2017-ben. Ezzel a magyar főváros repülőtere jelentős mértékben hozzájárult a hazai turizmus fejlődéséhez, a magyar idegenforgalom növekedéséhez és felzárkózott Európa legdinamikusabban fejlődő légikikötői közé. Budapestről 2017-ben 44 különböző légitársaság 45 ország összesen 125 repülőterét tette elérhetővé az utasok számára.

    A légiforgalom mellett jelentős fejlesztéseket hajtott végre a repülőtér az utasoknak nyújtott kereskedelmi szolgáltatások területén is. Így például a repülőtér közel ezer férőhellyel bővítette tavaly a parkolóhelyek számát, ami mostanra eléri a 4 700-at. 2017 márciusától új hirdetési partner vette át a kültéri reklám portfoliót a jelentős nemzetközi tapasztalattal bíró IAAC (International Airport Advertising Corporation) személyében. Számos repülőtéri kereskedelmi egység megújult (Heinemann Duty Free üzlet a 2B Terminálon, Leroy étterem a SkyCourtban, valamennyi Relay könyv és újságüzlet) és új partnerek is megjelentek a kínálatban (Twinset butik a 2A terminálon és a Camden Food étterme a SkyCourtban). Az egyre növekvő utasforgalom igényei miatt jelenleg is zajlik egy jelentős bővítés és szolgáltatás fejlesztés a SkyCourt éttermi szintjén. Karácsonyra egyébként a repülőtér felturbózott wifivel is kedveskedett az utasoknak.

    A díjazottak gyűrűjeForrás: Budapest Airport

    A Budapest Airport összesen 14 különböző kategóriában adott át díjakat az utas- és teherszállító légitársaságok, a logisztikai cégek, a kereskedelmi partnerek képviselői számára. A legjobb új légitársaság a Ukraine International Airlines lett, a legpontosabb pedig az Aer Lingus. A légitársaságok közül legjobban a Wizz Air teljesített, az éttermek között az AmRest Kft. KFC éttermét, az üzletek között a Desigual üzletet díjazták.

     

    Szóljon hozzá
    0 hozzászólás
    Ha tetszett a cikk, kattintson a Tetszik gombra, legfrissebb ajánlatainkért pedig iratkozzon fel hírlevelünkre!

    Utazzon!
    Az oldalról ajánljuk!