A Wizz-számlás utasoknak automatikusan jár a repjegyárak visszautalása

Járattörlés esetén mostantól a Wizz Air automatikusan jóváírja a viteldíj 120%-át az utasok WIZZ számláján, miután a COVID-19 járvány visszaszorítására hozott utazási korlátozások miatt jelentősen megnőtt a törölt járatok száma – olvasható a légitársaság közleményében.

Forrás: Wizz Air

Wizz-számlája mindenkinek van, aki korábban a wizzair.com oldalon vagy az appban vásárolt jegyet, tehát nem a repjegy.hu-n és hasonló oldalalakon vagy utazási irodán keresztül. Így az automatikus visszaküldés jár nekik, hacsak nem jelzik a légitársaság felé, hogy a bankszámlájukra kérik vissza a viteldíj 100 százalékát. Utóbbi hosszabb időt vehet igénybe, de a légitársaság közleményében azt ígéri, hogy minden igénybejelentést feldolgoznak, és minden érintett utas visszakapja a törölt járatokra foglalt jegye viteldíját.

"A légitársaság legkésőbb 2020. április 14-én átmenetileg felfüggeszti online igénybejelentő rendszerét a wizzair.com honlapon, hogy kezelni tudja az igénybejelentések közel százszorosára emelkedő volumenét" – fogalmaz a közlemény, amelyben hozzáteszik, hogy az utazási irodák felé való visszatérítések automatizálásán is dolgoznak, ugyanakkor arra kérik az utazási irodákat, hogy lépjenek kapcsolatba a légitársaság telefonos ügyfélszolgálatával. Az utazási irodán vagy online utazási irodán keresztül foglaló utasokat pedig arra, hogy lépjenek kapcsolatba a céggel, ahol a jegyüket vásárolták.

Mindemellett azt tanácsolják, hogy minden utas használja az emailekben linkelt önkiszolgáló platformokat, hogy ezzel is mérsékelni lehessen a már így is túlterhelt telefonos ügyfélszolgálatuk forgalmát.

Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek