Ezt a helyfoglaló appot a check-in parában szenvedők fogják szeretni

    Ezt a helyfoglaló appot a check-in parában szenvedők fogják szeretni

    Mi a foglalási kódom? Mikor kezdődik a check-in? Az ablakhoz vagy a folyosó mellé szól a helyfoglalásom? Erre a problémára talált megoldást a Lufthansa innovációs központja, amely AirlineCheckins.com weboldalán keresztül a világ 100 légitársaságának járataira végzi el automatikusan a check in folyamatát.

    Lufthansa Csoport

     A Lufthansa Innovation Hub már tavaly megkezdte a rendszer tesztüzemét, de mától érhető el a weboldal továbbfejlesztett, végleges verziója. A légi utasok ingyenesen regisztrálhatnak az oldalra, ahol profiljuk felöltése során megadhatják kívánságaikat, hova szeretnének ülni. A megoldás a jövőben automatikusan végzi a helyfoglalást az utas helyett az összes járatra, amelyre ugyanazzal az email címmel foglalta a repülőjegyet, mint amit az Airlinecheckins.com-on megadott regisztrációjakor.

    Az oldalon keresztül nemcsak a Lufthansa Csoport járataira lehet becsekkolni, de a világ valamennyi olyan légitársaságához is, amely rendelkezik online check-in megoldással. Amint az adott társaság online felületen megnyílik a check-in lehetősége, az első néhány percben végbe is megy a helyfoglalás, ezzel is nő a valószínűsége annak, hogy az utas azt az ülést kapja, amit szeretett volna. A beszállókártyát az utazó automatikusan megkapja emailben vagy SMS-ben.

    Az oldalon az utasok számára ma már olyan új funkció is elérhető, mint az, hogy a felhasználók a velük együtt utazók becsekkolását is elvégezhetik, és mindezt úgy, hogy a rendszer már figyelembe veszi a törzsutas-programokat is. De újdonság az is, hogy az igazolványok és útlevelek is kezelhetők lesznek a profilon belül, így a nagy távolságú, interkontinentális utak helyfoglalása is egyszerűbb lehet. A felhasználók a profiljukon belül egyetlen kattintással elérhetik a korábbi és a jövőbeni repülőutakat, így bármikor lehívhatók a szükséges adatok.

    A digitális alkalmazás átdolgozott változatának elindításával a második tesztfázisba lép a projekt: jelenleg a szállás, a bérautó és más szolgáltatások beépítését fejlesztik a Lufthansa Innovation Hub munkatársai.

    Hogy mennyire gondolja komolyan a német légitársaság a digitalizáció és a személyre szabott szolgáltatások összekapcsolását, annak tavasszal személyesen is utána járhattunk Berlinben, az utazási startupokat monitorozó központjukban. Ha kíváncsi arra, hol tervezik a jövő utazásait, akkor kattintson!

    Szóljon hozzá
    0 hozzászólás
    Elsőként értesülne legfrissebb híreinkről és induló nyereményjátékainkról? Regisztráljon és iratkozzon fel hírlevelünkre! Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

    Utazzon!
    Az oldalról ajánljuk!