Egy szerethető kampány a KLM-től

A KLM Holland Királyi Légitársaság Anyák napja alkalmából indított mozgalmával arra ösztönzi az embereket, hogy többször mondják édesanyjuknak: szeretlek.

Fotó: KLM Hungary

Gyerekkorunkban természetes, hogy naponta számtalanszor szajkózzuk anyukánknak, "szeretlek". Felnőttként azonban már egyre kevesebbszer tesszük ezt. Ezen szeretne változtatni a KLM új, szemléletformáló kampányával. A légitársaság célja, hogy az emberek merjék kifejezni érzelmeiket azok felé, akik igazán fontosak számukra. Ezért a KLM most arra ösztönzi utazóit, ha megérkeznek valahova, hívják fel édesanyjukat, és mondják el neki bátran, hogy szeretik őt.

A holland légitársaság felhívása értelmében az érdeklődők a KLM Facebook oldalán a #szeretlekanyu hashtaggel kommentben fogadhatják meg, hogy mostantól többet mondják édesanyjuknak ezt a méltatlanul elfeledett szót. A fogadalommal pedig akár nyerhetnek is: a hozzászólók között két amszterdami retúr repülőjegyet sorsolnak ki. A játék május 28-ig tart, ezt követően sorsolják ki a nyertest, aki remélhetőleg édesanyját viszi majd magával az amszterdami utazásra.

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek