A Lufthansa utasai már a járatuk indulása előtt lefoglalhatják a kívánt árucikkeket. Az előfoglalás nem kötelez vásárlásra, a fedélzeten meg lehet nézni, hogy tényleg tetszik-e a kiválasztott termék.
Az előfoglalás - amelyre itt van lehetőség-, nem kötelez vásárlásra, és akár az utazás előtt négy nappal elvégezhető. Az utasok a fedélzeten megtekinthetik az előzetesen lefoglalt termékeket, és vásárlás esetén készpénzzel, bankkártyával vagy törzsutas-kilométerekkel fizethetnek, olvasható a légitársaság közleményében.
Az online rendeléssel szemben a fedélzeti vásárlás alkalmával a vásárlók döntés előtt megtekinthetik a kiválasztott terméket, és igény esetén tanácsot kérhetnek a légiutas-kísérőktől.
A Lufthansa WorldShop kínálatában mintegy 180 prémium kategóriás termék szerepel – a technológiai és szórakoztató‑elektronikai termékektől kezdve a kozmetikai cikkeken és parfümökön át az órákig és a gyermekjátékokig.
Dr. Reinhold Huber, a Lufthansa ügyfélkiszolgálásért és -innovációért felelős vezetője így nyilatkozott az új szolgáltatásról: „Az előfoglalási funkcióval a vásárlók kényelmes otthoni környezetben válogathatnak a fedélzeti kínálatból, és biztosak lehetnek benne, hogy a kívánt termék elérhető lesz a gép fedélzetén."
Az előfoglalási szolgáltatás mától elérhető a Lufthansa minden interkontinentális járatán, és egyes fedélzeti vásárlást kínáló európai járatokon.