Budapesten nyitott ügyfélkapcsolati központot az Emirates

Budapesten nyitott ügyfélkapcsolati központot az Emirates

Naponta közlekedő budapesti járatának elindítása után az Emirates megnyitotta a második európai ügyfélkapcsolati központját Budapesten. Az európai tájékoztató központként funkcionáló irodát a legmodernebb technológiával szerelték fel, 300 alkalmazottat foglalkoztat majd, működésének első évében több mint egymillió telefonhívást és többnyelvű emailt fog kezelni. A tágas elrendezésű központban számos oktatótermet, egy csendes pihenőhelyiséget és egy közös társalgót alakítottak ki – áll a társaság közleményében.

Fotó: FlowPR


Az Emirates új központja a légitársaság hat ügyfélkapcsolati központjához, a dubaji, manchesteri, mumbai, New York-i, melbourne-i és guangzhou-i központokhoz kapcsolódik virtuálisan. Mindegyik ügyfélkapcsolati munkatárs globális összeköttetésben áll többi kollégájával egy egységes irányítás alatt álló, virtuális központ keretében, ahol a légitársaság tanácsadói közös irányelvek szerint, egy csapatként végzik munkájukat.

Az ügyfélkapcsolati központ szolgáltatások széles spektrumát látja el az új foglalások kezelésétől kezdve a meglévő foglalások változtatásán, helyfoglaláson át egészen az első osztályú és business class utasok esetén térítésmentesen igénybe vehető sofőrszolgáltatás lefoglalásáig. Az utasok Skywards hűségpontjaikat is beválthatják az ügyfélkapcsolati munkatársaknál, valamint tájékoztatást kérhetnek az Emirates szolgáltatásairól és úticél-hálózatáról.

A központ kezdetben angol, magyar, francia, olasz és német nyelven fogadja az utasok kéréseit, és fokozatosan nő 300 főre munkatársainak száma. Az Emirates 6 globális ügyfélszolgálati központja több mint 48 országot szolgál ki és átlagosan 35 000 hívást és 6000 emailt kezel. A légitársaságnál összesen 16 nyelven biztosított az ügyfélkapcsolati szolgáltatás. Magyarországról az Emirates ügyfélszolgálata a +36 1 777 7525 számról hívható.

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek