Szokatlan húzással szeretné megnövelni a forgalmát egy dán utazási iroda: az unokákra vágyó nőket vennék rá arra, hogy fizessék be a gyereküket és azok párját egy romantikus kiruccanásra.
A Spies nevű iroda, amely a Thomas Cook Group része, elindította a "Do it for Mom" elnevezésű kampányát, amelyek az idősebb, unoka nélküli nőket célozzák, írja az independent.co.uk.
Arra próbálják rávenni őket, hogy vegyenek napfényes úti célokra szóló utakat a gyerekeiknek, illetve azok párjainak, mivel statisztikai adatok igazolják, hogy a dánok nemi életére kifejezetten jó hatással vannak az ilyen nyaralások (állítólag 50 százalékkal többször bújnak ágyba ilyenkor, mint otthon).
Így az unokára vágyó anyák is "léphetnek" az ügyben: nincs más dolguk, mint befizetni a leendő szülőket egy jó kis tengerparti üdülőhelyre. Az utazási iroda 1000 korona kedvezményt is ad az ilyen "ajándékokhoz", és az első 100 pár, akit a leendő nagyi befizetett, egy üveg pezsgőt, egy masszázsolajat és energiaszeletet is kap, hogy egyértelmű legyen az utazás célja.
Az utazási iroda azt is reméli, hogy a kampány nemcsak az eladásokra, hanem Dánia alacsony születési arányszámára is pozitív hatással lesz majd.