Kiakadunk, ha nem elég kényelmes a párna, de az is baj, ha nem irányíthatjuk a légkondit.
A hotelekben töltött éjszakáról általában a kényelem és a magas szintű szolgáltatás jut az eszünkbe. Nem mindig van ez így, és akármilyen magas a számla végösszege, vannak idegesítő részletek.
A Hotel Pet Peeves című, 1969 rendszeres utazó bevonásával készült felmérése tíz olyan dolgot említ, ami a gyakran ad okot arra, hogy rossz szájízzel távozzanak a vendégek. A listát a Business Insider állította össze.
A legzavaróbb az, ha lassú az internet a szobában, főleg, ha ezért külön fizetni kell. Senki sem szeret a lobbiból dolgozni. Szintén nagyon idegesítő, ha nincs elég konnektor, és varázsolni kell, hogy az összes kütyüt fel tudjuk tölteni.
A harmadik legkiakasztóbb dolog a válaszadók szerint a nem megfelelő takarítás és a kosz, a lista negyedik helyére pedig a zavaró cigarettaszag került.
Pokollá teheti a szállodai tartózkodást az is, ha nem tudjuk beállítani a nekünk megfelelő hőmérsékletet, vagy azt, hogy milyen intenzitással működjön a légkondi.
Bár nem minden esetben a szálloda tehet róla, az utazók másik nagy ellensége a zaj. A hetedik legkellemetlenebb dolog az alacsony víznyomás és a nem eléggé meleg víz a zuhanyzóban, hiszen néha semmi másra nem vágyunk sok órányi repülés után, csak egy kiadós tusolásra.
A megkérdezettek azt sem szeretik, ha extra költségeket számolnak fel nekik utólag, ahogy azt sem, ha kényelmetlenek, túl kemények, vagy túl laposak a párnák.
Ehhez képest már szinte semmiség, hogy sokszor a szobák világítása sem megfelelő, és nincs elég fény.