A hétvégén luxus szépségszalonná változik az Émile, amelynek egyik szalonjában az Omorovicza Pop Up Spa vendégei egy félórás aranyszemcsékkel dúsított arckezelést próbálhatnak ki.
![](http://cdn.nwmgroups.hu/s/img/i/1710/20171017500.jpg?w=800&h=800&t=5)
Nem ez az első alkalom, amikor az Omorovicza pop up, vagyis mindössze néhány napos ideiglenes üzletet nyit egy, az imidzséhez minőségében is passzoló helyen. Külföldön a nagyobb márkáknál ez már évek óta bevált gyakorlat, amelyek nemcsak a márkák ismertségét hivatottak bővíteni, de a megújulni képes márkákhoz fűzhető különleges élményszerzés lehetőségét is igyekszenek a vásárlókban megerősíteni. Legutóbb a budapesti Villa Bagatelle-ben csinált ilyet a világhírű magyar (!) kozmetikai márka, most pedig a budai Émile étteremben teszi ezt. Egész pontosan abban az étteremben, amely egyébként idén bekerült a tíz legjobb hazai étterem közé, és amelynek tulajdonosa Pintér Katalin a turizmus szakma top50-es listájára is felkerült.
Tehát itt, az Émile egyik elegáns szalontermében várják anyák napja alkalmából április 29-től május elsejéig a vendégeket, akik csak ezen három nap alatt próbálhatják ki kedvezményes áron az Omorovicza aranyszemcsékkel dúsított hidratáló és lifting-hatású (tónusjavító, optikailag megemelő hatású) arckezelését. A luxus kozmetikummal végzett 30 perces kezelés 9000 forintba kerül, utána azonban minden vendéget meghívnak egy csésze teára és a márka által inspirált kék és fehér színű macaronra az Émile Café-Bár szokásos teadélutánja keretében.
![](http://cdn.nwmgroups.hu/s/img/i/1710/20171017503.jpg?w=800&h=424&t=5)
Korábban mi is teszteltünk egy Omorovicza arckezelést a márka Andrássy úti szalonjában, élményeinket a Világhíres az ismeretlen magyar luxusmárka cikkünkben írtuk meg.