Az Uniline d.o.o. Horvátország és a régió vezető utazásszervező vállalkozása. Az iroda magasan specializálódott a sport tevékenységekre, nagy szakértelemmel és kiterjedt partner hálózattal rendelkezik különböző sportprojektek megvalósításában. Ezért a Horvát Idegenforgalmi Közösséggel és a Horvát Olimpiai Bizottsággal közösen, 2018-ban elindították a Horvátország – a sport országa projektet.
A projekt elsődleges célja, hogy a Horvátországot kiemelt sport- és turisztikai desztinációként mutassa be a világ számára. Ez magába foglalja a sport- és szálláshely hálózat, valamint az egyéb kiegészítő szolgáltatások teljekörű használatának folyamatosan bővülő palettáját, minden korosztály számára, hivatásos- és szabadidős sportolók részére, sportversenyek, rendezvények és egyéb sportprogramok szervezésére irányulóan.
A Horvátország – a sport országa projekt fő célja, hogy rendszeresen és állandósult jelleggel aktivizálja a sport- és a turizmus fejlesztésében érintett összes szerepelő közreműködését Horvátország teljes területén, azért, hogy a nemzetközi sportturizmusra irányuló innovatív termékeket hozzon létre és szolgáltasson.
A projekt szempontjából 2019-ben jelentős előrelépés történt, ugyanis ekkor készült el a hivatalos horvát és angol nyelvű honlap, a közösségi platformok és a hírlevél küldő rendszer is. Ez a 2021-es pandémiás időszakot követően egy külön, a sport- és egészségturizmusnak szentelt weboldal került kialakításra. Így minden releváns információt egy helyen összegeztek és publikáltak. Ezt a kínálatot egy speciális Health Republic márka kialakításával tették maradandóvá, és prezentálták a turisztikai szereplők számára.
Idén a hangsúly a projekt publikálásán és népszerűsítésén volt. Kiemelten fontosnak tartották a sportolók, valamint a nagyközönség informálását a projektről, az elért célokról és eredményekről. A projekt népszerűsítése érdekében PR-tevékenységeket végeztek a nemzetközi és hazai internetes portálokon és a nyomtatott médiában egyaránt. A tevékenységek és a márka ismertségének erősítése érdekében, integrált online kampányok létrehozásával növelték a weboldalak látogatottságát és a közösségi platformok elérését.
Emellett a projekt kulcsfontosságú tényezőit, különösen a horvát sportolók sikereit publikáló tartalmakat is létrehozták és megosztották a Facebook és Instagram oldalakon. A fent említett tevékenységeken túlmenően a teljes hivatalos weboldal tartalmát német és olasz nyelvre is lefordították, hogy globálisan, szélesebb körben is elérést biztosítsanak. 2022-ben a projektet minden fontos sporteseményen bemutatták, amelyen az Uniline is részt vett. Megbeszéléseket és egyeztetéseket tartottak több világszintű és az európai sportszövetséggel, valamint számtalan hazai és nemzetközi sportszervezettel és klubbal.
A horvátországi sportturizmusban rejlő lehetőségek népszerűsítése érdekében a turisztikai szolgátatók, valamint a sportverseny szervezők összekapcsolása elengedhetetlen. Az Uniline számos európai és regionális turisztikai vásáron mutatta be projektjét, mely lehetőséget biztosít a hatékony együttműködésre a piaci szereplők számára. Számos különböző tevékenységet végző partnerrel szoros kapcsolatot alakított ki, valamint egyeztetéseket folytatott a megvalósult projektekről és a következő évi új tervekről.