Megtévesztő reklám miatt bírságolták a Ryanairt

Megtévesztő reklám miatt bírságolták a Ryanairt

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 10 millió forintra bírságolta a Ryanair légitársaságot megtévesztő reklámok miatt - közölte a hivatal szerdán az MTI-vel. A GVH emlékeztet arra, hogy a Ryanair Limited 2012. július 26. és szeptember 19. között napi- és hetilapokban, magazinokban, szórólapokon, valamint saját honlapján elhelyezett banneren népszerűsítette a 99 forintért, illetve 49 forintért megvásárolható repülőjegyeit.

Fotó: Rann Chandric / NorthfotoForrás: Travelo

 A versenyhivatal szerint a tájékoztatások fő üzenete a fogyasztók számára az volt, hogy a hirdetésekben megjelölt kedvezményes árú jegyeket a vállalkozás valamennyi, Budapestről induló úti cél esetén biztosítja. Ezzel szemben a GVH vizsgálatában megállapította, hogy a kedvezményes árú jegyek csak egy vagy két úti cél esetében voltak elérhetőek, így a hirdetések valótlan üzenetet közvetítettek a fogyasztóknak.

Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Ezek is érdekelhetnek