Sokan hiányolják a kispárnát a szállodákból

Átlagosan minden negyedik vendég elégedetlen a belföldi szálláshelyek ágyainak kényelmével: a leggyakrabban a matracok keménységét és elhasznált állapotát, valamint a párnák nem megfelelő méretét kritizálták - derül ki a ClientFirst Consulting Kft. kutatásából.

A megkérdezettek négy százaléka ötcsillagos, mintegy 32 százaléka pedig négycsillagos szállodában pihent az elmúlt egy évben belföldön. A felmérésben résztvevők 20 százaléka panzióban, vagy háromcsillagos szálláshelyen, 13 százaléka apartmanban üdült. Turista- és üdülőházban, valamint kétcsillagos hotelben a válaszadók mintegy 9-9 százaléka szállt meg. 

Fotó: Northfoto

Paplan, párna, ágy - egyik sem az igazi

Az elmúlt évek kuponozási lázának köszönhetően egyre többen választanak akció keretében szálláshelyet belföldön. A megkérdezettek többnyire elégedettek a hazai szálláshelyek szolgáltatásaival, de átlagosan minden negyedik turista tett negatív megjegyzést az ágyakra, ágyneműkre, párnákra, paplanra. Volt, aki a méretét, keménységét kifogásolta, de olyan is akadt, aki a kispárna hiánya miatt érezte kellemetlennek az alvást.

Egy korábbi vizsgálat szerint az emberek 25-30 százaléka hétköznap sem alussza ki magát és joggal várja el azt, hogy nyaralása alatt kényelmes fekhelyen pihenhessen.
"Természetesen más megoldást igényelnek a különböző kategóriájú szálláshelyek, mást a turistaszállás és mást a négy-öt csillagos szálloda. Az ágyakon, ágyneműn, párnán és paplanon, azok méretén azonban nem szabad spórolni, hiszen az alvás minősége még egyszerűbb körülmények között is döntően befolyásolja a vendégek véleményét a szálláshelyről" - idézte a közlemény Kricska István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere szavait. A felmérésben 1000 magyarországi lakos vett részt az ország minden tájáról.

Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Ezek is érdekelhetnek