Cézanne-kiállítással és gyógyfürdőkkel csábítják a turistákat

Cézanne-kiállítással és gyógyfürdőkkel csábítják a turistákat

Hetedik alkalommal szervezte meg a Magyar Turizmus (MT) Zrt. a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő kampányt, amelynek célja a főváros népszerűsítése, illetve utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. Az MT pénteki közleménye szerint a novemberben indult és jövő áprilisig tartó, 1 millió euró média-költségvetésű akcióhoz mintegy 50 fővárosi szálloda és számos stratégiai partner csatlakozott.

A MT és a turisztikai szolgáltatók olyan csomagajánlatot alakítottak ki, amely a szállodai kedvezmények mellett ingyenes fürdőlátogatást biztosít a vendégeknek. Az idén a Széchenyi, a Gellért és a Rudas mellé bekapcsolódik a programba a Lukács Fürdő is. Új stratégiai partnerként csatlakozott idén az akcióhoz a Szépművészeti Múzeum, valamint a Budapesti Tavaszi Fesztivál. A Szépművészeti Múzeum Cézanne és a múlt című, október végén nyílt kiállítása nemzetközi viszonylatban is kiemelkedő, ahogy a Budapesti Tavaszi Fesztivál is, amelynek április 7-i zárónapjához igazították a kampány időtartamát is - közölte az MT.

A kampány legfőbb célpiaca az Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, Ausztria, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia. Bécsben és Londonban már megjelentek az akciót és a Cézanne-kiállítást népszerűsítő plakátok. Az előző évi Budapest Winter Invitation keretében minden eddiginél több, 79 000 vendégéjszakát töltöttek el a látogatók 2011. november 15. és 2012. március 31. között Budapesten - tájékoztatott az MT.

Ezek is érdekelhetnek