Hárommilliárdot költünk országmarketingre

A Magyar Turizmus Zrt. által, a bel- illetve külföldi kommunikációs és marketing feladatokra kiírt két gyorsított tárgyalásos közbeszerzést az I.M.G. Inter Media Group Kft. illetve a Mediaedge:cia Hungary Kft. nyerte, a két feladat nettó értéke meghaladja a 3 milliárd forintot - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.

A külföldi turisztikai marketingre kiírt tenderre egyedül a Mediaedge:cia Hungary Kft. adott ajánlatot. A munka két évre szól, nettó 1 milliárd 575 millió forint keretösszeggel.

A belföldi médiastratégia alkotásra, médiatervezésre kiírt közbeszerzésre is egy ajánlat érkezett, az I.M.G. Inter Media Group Kft.-é. A szintén kétéves keretszerződés összege itt is nettó 1 milliárd 575 millió forint.

Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Ezek is érdekelhetnek