Silvanus Hotel**** - Visegrád

Hűsítő erdőben forró tengerparti hangulat! Visegrádon a Hotel Silvanusban az ország legszebb dunakanyari panorámájával, családias fogadtatással, bodzaszörppel és akciós árakkal várjuk vendégeinket!

Mi jut eszébe Visegrádról – Fellegvár, Palotajátékok, Dunakanyar, Salamon Torony. Ahonnan mindez karnyújtásnyira elérhető: a Silvanus Konferencia és Sport Hotel****– a háborítatlan természet által körülvett Fekete-hegyen, a Föld szívcsakrájában 45 percnyi autóútra Budapesttől.

151 db kétágyas, tökéletesen felszerelt szobája, illetve lakosztálya kellemes kikapcsolódást nyújt. A szobákból gyönyörű kilátás nyílik az erdőre, a Dunakanyarra vagy a Fellegvárra. A hotel vendégeinek félpanziós ellátást, valamint wellness centrum és uszoda használatot biztosítunk – nyáron impozáns, díjnyertes kültéri medencénk, minden évszakban tepidáriumunk, szaunavilágunk ad felüdülést.

6 db konferenciatermünk kiválóan alkalmas konferenciák és családi rendezvények, koktélpartik, árubemutatók, állófogadások és kiállítások lebonyolítására. Méltán dicsekedhetünk a Visegrádi Négyek Külügyminiszteri találkozójának lebonyolításával csakúgy mint multinacionális cégek tréningjeinek megrendezésével. Esküvőben is jók vagyunk – bár a panoráma „mindent visz" mégis nemcsak ezért szeretnek itt örök hűséget esküdni a párok. Beszélhetnénk a jin-jang egyensúlyról itt a szívcsakra központjában, de akár a cukrászunk esküvői tortakölteményeiről, nagy gonddal összeállított menüsorokról, a mindenre kiterjedő szervezésről – ide csak el kell jönni és kimondani az „igen"-t.

Galéria: Silvanus Hotel**** - VisegrádForrás: Travelo

Panoráma Éttermünk

Dunakanyarra nyíló fenséges panorámával, és az évszaknak megfelelő változatos étel és italkínálattal várja kedves vendégeinket. A bakancsos turisták se ijedjenek meg a bejárat feletti négy csillagtól – ebédeljenek nálunk, vagy térjenek be limonádéra, forralt borra, kávéra. Sörözőnkben automata tekepályák, darts, csocsó és biliárdasztalok állnak a szórakozni vágyók rendelkezésre. A parkolás ingyenes akkor is, ha csak egy kávét fogyaszt a teraszon. Európa legszebb dunai panorámájában gyönyörködhetnek a hozzánk betérők! Tavasszal bevezetett Sunday Brunch-unk korlátlan étel ital és wellness használattal óriási népszerűségnek örvend. Nyáron a medence mellett Grillteraszunkon ebédelhet, koktélbárunkban színes a választék, Citrus Mix specialitásaink mellett a lángos és a főtt kukorica is kapható uzsonnára - a hűsítő erdőben forró nyári beach hangulat uralkodik.

Nálunk nem unatkozhat: kirándulunk a Vadasparkba, pálinkázunk a Zugfőzdében, kincset keresünk és legendák nyomába eredünk a városban, hajókázunk, egy rakétabázis titkait kutatjuk a közelben, csillagot vizsgálunk a Zsitvay kilátóban, szarvasgombát keresünk és azt fel is tálaljuk vacsorára, sakkozunk vagy squasholunk, tekeversenyt rendezünk – csak figyelnie kell az aktuális programkínálatot.

Guinot Szépségszalonunkban ayurvédikus, szőlőmagolajos vagy kecsketejes, licsis és más különleges masszázstípusokból válogathat a hagyományos kozmetikai kezelések mellett.

Voltunk már az év Zöld Szállodája, kaptunk Év medencéje elismerést, Best of Budapest szálloda díjat és a Tripadvisor Certificate of Exellence díját is bezsebeltük tavaly. Szintén a legnagyobb review site a magyarországi hotelek közül a TOP 25-be sorolta szállodánkat. Külön elismerés, hogy mindössze két vidéki szálloda közül egyetlen négycsillagos vidéki szállodaként foglalunk helyet a rangsorban. Stílusos, csodálatos, szuper hely, ahol a szerviz kifogástalan - ezek a szavak szerepeltek a Silvanus Hotel Facebook profilján, amikor hírül adtuk a

Tripadvisor Travellers' Choice elismerést. A családias hangulatot, a vendégszeretetet a mosolygós személyzetet mindenki megemlíti, a legjobb érzés viszont mégiscsak az, hogy felejthetetlen élményt, örök emléket jelentünk és visszatérnek a vendégeink. Ezért köszönettel tartozunk és megígérjük, hogy 2015-ben sem adjuk alább!

Összefoglalva íme néhány érv, hogy eljöjjön hozzánk:

• Európa legszebb dunai panorámája a hotelből minden évszakban más arcát mutatja
  • A Föld szívcsakrájának jótékony energiája tölti fel a testet és a lelket.
  • Medencéink hűsítő vize várja nyáron, tepidáriumunk nemcsak a szívét melengeti télen
  • Panoráma Éttermünk mindig nyitva áll nemcsak szállóvendégeknek
  • Budapesttől csupán 45 percre vagyunk a visegrádi fellegvár tőszomszédságában
  • Nyári elfoglalási akciónk csak közvetlenül a szállodánál érhető el

Ha Visegrádon jár jusson eszébe a Hotel Silvanus és a mottónk:

"A vendéget úgy kell vendégül látni, mint amikor barátainkat, testvéreinket, szeretteinket hívjuk meg otthonunkba."