150 éves a londoni metró

Fotó: Bv2 / Northfoto
1/19
Fényreklámok és a metrólejárat táblája a Piccadilly CircusönFotó: Bv2 / Northfoto
Fotó: Tfl Visual Image Services / Transport for London
2/19
Az eredeti gőzvasút próbaútja 2012 decemberébenFotó: Tfl Visual Image Services / Transport for London
Fotó: Transport for London
3/19
A metró vonzása, 1927-es poszterFotó: Transport for London
Fotó: Transport for London
4/19
Egy 1938-as kocsi belsejeFotó: Transport for London
Fotó: Transport for London
5/19
Az alagút kiásása, Praed Street, PaddingtonFotó: Transport for London
Fotó: Transport for London
6/19
A királynő próbaútonFotó: Transport for London
Fotó: Mark Richards / Northfoto
7/19
Unatkozó utasokFotó: Mark Richards / Northfoto
Fotó: Corporation Of London / Northfoto
8/19
A Baker Street-i megálló két évvel megnyitása után, 1865-benFotó: Corporation Of London / Northfoto
Fotó: Northfoto
9/19
A Hampstead állomás 1907-benFotó: Northfoto
Fotó: Northfoto
10/19
A Charing Cross megálló az ötvenes évekbenFotó: Northfoto
Fotó: Northfoto
11/19
A Manor House megálló Stoke Newingtonban, 1932 körülFotó: Northfoto
Fotó: Northfoto
12/19
A Manor House megálló Stoke Newingtonban, 1932 körülFotó: Northfoto
Fotó: Northfoto
13/19
A Temze alatti alagút, a világ első víz alatti alagútja. 1843-ban épült gyalogosoknak, 1860 körül metróalagúttá alakították és azóta is metró jár benneFotó: Northfoto
Fotó: Northfoto
14/19
Gőzmozdony vontatta metró a Gower Street-i megállóban, 1872.Fotó: Northfoto
Fotó: Hip / Northfoto
15/19
A Piccadilly megálló a hatvanas évek elejénFotó: Hip / Northfoto
Fotó: Hip / Northfoto
16/19
A Piccadilly megálló a hatvanas évek elejénFotó: Hip / Northfoto
Fotó: Sion Touhig / Northfoto
17/19
A Canary Wharf megálló mozgólépcsőiFotó: Sion Touhig / Northfoto
Fotó: Sion Touhig / Northfoto
18/19
A Hammersmith megállóFotó: Sion Touhig / Northfoto
Fotó: Museum Of London / Northfoto
19/19
Sínjavítás az ötvenes évekbenFotó: Museum Of London / Northfoto