Álomnyaralás helyett koszfészek hárommillióért

Romantikus karibi vakációra indult egy brit tévés műsorvezető, az odaúton azonban szörnyű csalódás érte: a repülőgép első osztályú kabinjában nem luxus, hanem gusztustalan kosz fogadta. Élményeiről videót készített, melyet azóta százezren láttak; a légitársaság elnézést kért.

Egy brit tévés műsorvezető éveket spórolt az álomnyaralásra, ám már az odaúton szörnyű élmények érték. Owen Thomas a British Airways szombati Santa Lucia-i járatára váltott két első osztályú jegyet, hogy élettársával, Kaival egy tíznapos luxusnyaralást töltsenek a karibi szigeten.

A brit légitársaság első osztályú jegyeit most éppen közel 9000 fontért (3,7 millió forint) kínálja a januári csúcsidőszakra – ezért az összegért azonban egy meglehetősen mocskos ülés fogadta a felháborodott utast.

Thomas videót készített arról, milyen környezet fogadta a gépen: az első osztályú kabin oldalfala kopott volt és olyan piszkos, hogy vakarni lehetett róla a koszt. A lábtér csak szimplán koszos volt, amikor azonban ággyá nyitotta le az ülést, a porcicák mellett gusztustalan koszfoltok borították a földet.

A tévés műsorvezető, aki az évek során dolgozott már a Bloomberg hírügynökségnek, a BBC-nek és a CNN-nek is, 30 másodperces filmet is készített a szörnyű ülésről, melyet vasárnap feltöltött a YouTube-ra: a filmet három nap alatt több mint százezren látták.

"Elképesztően mocskos" – narrálja felháborodottan az amúgy tényleg nem kifejezetten vonzó látványt. "Itt vannak ezek a koszfoltok, melyeket az ember le tud vakarni. A padlószőnyeg meg jól láthatóan pecsétes. De az igazi borzalom csak akkor következik, amikor az ember kinyitja az ülését. Ez az első osztály, a British Airways első osztálya. Gusztustalan!" – mondja felháborodottan.

Azt mondjuk nem értjük, miért nem képes egy tévés szakember elforgatni a videózáshoz a telefonját, hogy ne legyen két fekete sáv a miniatűr kép két oldalán, de senki sem lehet tökéletes.

Thomas a videózás mellett a személyzetnek is panaszt tett, akik elismerték, hogy valóban elég mocskos a széke, és jegyzőkönyvet vettek fel a panaszról, de nem biztosítottak neki tisztább helyet. Miután Thomas a Twitteren posztolta a videót, arra egy másik első osztályú utas is reagált, mondván, az ő széke sem volt sokkal tisztább.

A British Airways közleményben kért elnézést az esetért, mondván, utasuktól már bocsánatot kértek, és sajnálják, hogy ezen alkalommal nem sikerült biztosítaniuk a tőlük szokásos magas színvonalú szolgáltatást. Emellett siettek bejelenteni, hogy a probléma megoldásáról már intézkedtek. A légitársaság azt is megjegyezte, hogy a Santa Luciára szóló januári jegyek ára 2700 fontnál (1,1 millió forint) kezdődött, a weboldalon jelenleg olvasható 8800 fontos árak a last minute indulásokra vonatkoznak.

Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Ezek is érdekelhetnek