Az Air France új business osztályú ülései teljes értékű ággyá alakíthatók, az utasok puha takaróval, igazi tollal töltött párnán pihenhetnek a repülőút alatt. Jár érintőképernyő, fedélzeti telefon és Michelin-csillagos menü is.
A teljesen leválasztott, burokszerű ülések saját teret biztosítanak az utazóknak, melybe nem látnak be utastársaik. Minden üléshez saját folyosó vezet, a szomszédos üléseket pedig leereszthető válaszfalak határolják.
A kényelmes, 72 centiméter szélességű ülésekhez saját asztal jár, valamint 41 centi átmérőjű érintőképernyő. A fedélzeti navigációval ellátott képernyő felhasználói felülete 12 nyelven elérhető, az utasok 1000 órányi szórakoztató program kínálatból választhatják ki a számukra megfelelőt. Távirányító és zajszűrő fülhallgató is jár hozzá, így ágyban fekve is nézhetik a kiválasztott műsorokat.
A szintén érintőképernyős távirányító kialakítása egy okostelefonéhoz hasonló, és telefonálásra is alkalmas. A képernyőn az utasok hozzájuthatnak olyan információkhoz is, mint például a repülőgép pillanatnyi helyzete vagy exkluzív filmleírások, mindezt anélkül, hogy megszakítanák az éppen nézett műsort. Vacsorára pedig Michelin-csillagos szakácsok által összeállított menüből választhatnak.
Az ülés teljesen vízszintes, 196 centiméter hosszúságú ággyá alakítható, szélessége 68 centiméter. Az oldalt lévő könyöklő ilyenkor teljesen lesüllyed, az utas fejét párnázott fejlapok veszik körül.
Nem kell azon sem aggódnia az utasoknak, hogy lemerül a telefon vagy a laptop, az ülés mellett ugyanis nemzetközi szabványú konnektorok és USB csatlakozók találhatók.
A kizárólag az Air France Business osztálya számára tervezett és gyártott ülés a világ vezető repülőgép ülésgyártójával, a Zodiac Aerospace-szel közös együttműködés eredménye. Az üléseket Mark Collins (Design Investment) illetve a neves dizájn és brand ügynökség, a Brandimage közösen tervezte.
A társaság 2014 júniusa és 2015 nyara között 44 Boeing 777-es típusú gépen, összesen 2101 ilyen prémium minőségű ülést helyez forgalomba.