A fapados járatok utasai étlen-szomjan, vacogva utazták végig a tizenkét órás utat, mert csak készpénz volt náluk.
Európa harmadik legnagyobb fapados légitársasága, a Nowegian Air Shuttle bocsánatkérésre kényszerült, mután felháborodott utasok tömegei reklamálták különböző netes fórumokon az utasokhoz való hozzáállásukat és a szolgáltatás minőségét – írja a skift.com.
A botrányt többek között az robbantotta ki, hogy egy tizenhat éves fiú Oslótól New Yorkig fagyoskodott az utastérben, miután nem volt nála hitelkártya, csak készpénz, ezáltal nem tudta kifizetni az 5 dolláros takarót, ami a repülőtársaság alapszolgáltatásaiban nem foglaltatik benne. Ugyanilyen felháborodást váltott ki, hogy egy thai nőnél szintén csak készpénz, illetve helyi hitelkártya volt, emiatt a 12 órás repülőúton végig éheznie és szomjaznia kellett.
A társaság sajtószóvivője elnézést kért a kellemetlenségekért, és megígérte, hogy a jövőben ilyen nem fog előfordulni. Sőt, mostantól ingyen osztanak majd vizet a járatokon. Hozzátette azt is, hogy mivel az elsők között vannak, akik fapados járatként indítanak ilyen hosszú utakat, érthetők a kezdeti nehézségek. Az utasok viszont hőbörögnek. Egyikük szerint lassan már ahhoz is hitelkátya kell a fapados járatokon, hogy elmehessünk a wc-re.