Idióta, aki nem nyomtatja ki a beszállókártyáját

Aki hülye, fizessen, a környezetvédőket lelövetné, a Ryanair járatain pedig senki ne számítson nyugalomra. Ilyen, és ehhez hasonló nyilatkozatokkal szórakoztatja Michael O'Leary, a légitársaság vezérigazgatója a közvéleményt. Aranyköpések fapados-vezér módra.

Michael O'Leary, a Ryanair vezérigazgatója sosem a jó modoráról volt híres. Legutóbb azok ellen kelt ki magából, akik elfelejtik kinyomtatni a beszállókártyájukat, és fel vannak háborodva, hogy emiatt pénzt kérnek tőlük. Hogy mit gondol róluk? Azt, hogy idióták. O'Leary ezt az után jelentette ki, hogy múlt hónapban egy Suzy McLeod nevű nő Facebookon közzétett panaszát több mint félmillióan lájkolták. A hölgy problémája az volt, hogy az Alicantéból Bristolba tartó járatra ugyan be volt csekkolva ötfős családjával, de a beszállókártyájukat nem tudták kinyomtatni, ezért a helyszínen 300 eurót kellett fizetniük. 

Galéria: Michael O'LearyFotó: Mark H. Milstein / Northfoto

Bár ötszázezren szintén úgy gondolták a közösségi oldalon, hogy ez az összeg túlzás egy darab papírért, a Ryanair-főnök szerint a fejenként 60 eurós összeg megfizetését igenis megérdemlik. Hiszen ki olyan hülye, hogy nem talál a spanyolországi Alicantéban olyan hotelt vagy internetkávézót, ahol ki tudná nyomtatni a repüléshez szükséges dokumentumokat – idézik a The Telegraph online kiadásának cikkében. De nem ez volt az első eset, amikor Michael O'Leary vérig sértett valakit. Megkapták a magukét a környezetvédők, a túlsúlyos utasok, az elégedetlenkedők, és más légitársaságok vezetői is. A The Telegraph összegyűjtötte a fapados király legdurvább aranyköpéseit, most ezekből szemezgetünk.

A feledékeny utasokat a már említett "idióta" jelzővel intézte el, a pénzvisszatérítést követelőknek pedig üzeni, hogy kopjanak le, nem kíváncsi a nyavalygásukra, mi nem érthető azon, hogy nincs visszatérítés? Az ügyfelekről általában az a véleménye, hogy bár sokak szerint a vásárlónak mindig igaza van, szerinte éppen ellenkezőleg. Előfordul, hogy tévednek, és ekkor meg is kell nekik ezt mondani. A túl kövér utasokkal kapcsolatban pedig ezt nyilatkozta: „Senki nem akar egy hájas disznó mellett ülni a repülőn. Mi magunk is meglepődtünk, hány utasunk akarná nemcsak hogy megadóztatni, hanem meg is kínozni a kövéreket."

Galéria: Michael O'LearyFotó: Rann Chandric / Northfoto

A környezetvédőket pedig szíve szerint ott idegesítené, ahol tudja. „A legjobb dolog, amit velük lehetne tenni az, ha lelőnénk őket. Azt akarják, hogy a repülés újra a gazdagok kiváltsága legyen. Ha szerintük a környezet védelme azt jelenti, hogy a szegények nem repülhetnek, hát csesszék meg" – nyilatkozta. Arról pedig, hogy gazdagok is repülnek-e Ryanairrel, azt a választ adta: „igen, ma reggel repültem az egyik gépünkön, és én nagyon gazdag vagyok."

Persze a cége által kínált repülési élményről is meg van a véleménye. „Senki ne gondolja, hogy a Ryanair járatai nyugodt helyek, ahol az utasok békésen nézegethetik a köldöküket. Annyi ajánlattal bombázzuk őket repülés közben, amennyivel csak tudjuk. Ha valaki elalszik, igyekszünk felébreszteni és eladni neki valamit." Az alkalmazottairól pedig így beszélt: van, aki szerint a személyzet a cég legértékesebb vagyontárgya. Baromság, ez a legnagyobb költség. Mindannyian alkalmazunk olyan lusta embereket, akiket jól seggbe kéne rúgni, csak ezt kevesen akarják bevallani.

Galéria: Michael O'LearyFotó: Rann Chandric / Northfoto

A többi légitársasággal sem finomkodik. A British Airways-Iberia együttműködés hírét így kommentálta: „ez olyan, mintha két tántorgó részeg próbálna összekapaszkodni". A saját népszerűségével – vagyis annak hiányával – kapcsolatban pedig természetesen nem érdekli, ha senki nem kedveli. Látszólag ő sem szereti az egész ágazatot, amelyben dolgozik. „Nem is szeretem a repülőgépeket. Soha nem akartam pilóta lenni, mint azok a hülyék, akik itt dolgoznak."

Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Ezek is érdekelhetnek