Mi az a márkázott utazási tartalom, és kinek jó?

    2018.04.09. 16:00

    Olyan széles már ez a digitális tér, hogy egyre nehezebb belőle kilátszani. A márkáknak ezért ma már olyan felületek kellenek, amelyekben ezt egy pr-cikknél izgalmasabban is megtehetik. Hotelek, fürdők, témaparkok, óriás játszóházak és rendezvények - mostantól bármelyikről születhet olyan fizetett tartalom, ami jó a hirdetőnek, de az olvasó sem érzi becsapva magát tőle.

    Mi az a márkázott tartalom?

    Mondhatnánk azt, hogy egy olyan reklám, ami elsőre nem is látszik annak. De pontosabb azt írnunk, hogy olyan cikkek, amelyeket bár a hirdető szponzorált, mégsem számítanak hirdetésnek. Sokkal inkább olyan érdekes, szórakoztató szöveges vagy videós tartalmak ezek, amelyek bár kapcsolódnak a márkához, de képesek elérni, hogy végigolvassák, megnézzék, és akár a közösségi oldalakon is megosszák azokat.

    Mi az a Branded Travel Content?

    Ezt a nevet adtuk gyűjtőoldalunknak, ahol a márkázott utazási tartalmaink megjelennek. De egy külön jelöléssel ezek a cikkek a Travelo nyitóoldalán és az Origo címlapi Travelo dobozból is elérhetők.

    Miért szeretik a hirdetők?

    Mert a márkázott tartalmak a hagyományos hirdetéseknél több lehetőséget kínálnak számukra, és hatékonyabban érhetik el a fogyasztóikat. Még azokat is, akik ösztönösen kerülik el a reklámokat.

    És akkor most jönnek a Travelóra az (X)-es cikkek?

    Nem jönnek. De, hogy olvasóink se érezzék becsapva magukat, minden támogatott cikkünk alján jelezni fogjuk, ha a tartalmat egy, a Travelo szerkesztőségétől független szerzői közösség írta. 

     

    Ezt a bejegyzést például már nem a Travelo.hu, hanem a Branded Travel Content egyik szerzője készítette.