Olyan széles már ez a digitális tér, hogy egyre nehezebb belőle kilátszani. A márkáknak ezért ma már olyan felületek kellenek, amelyekben ezt egy pr-cikknél izgalmasabban is megtehetik. Hotelek, fürdők, témaparkok, óriás játszóházak és rendezvények - mostantól bármelyikről születhet olyan fizetett tartalom, ami jó a hirdetőnek, de az olvasó sem érzi becsapva magát tőle.
Mi az a márkázott tartalom?
Mondhatnánk azt, hogy egy olyan reklám, ami elsőre nem is látszik annak. De pontosabb azt írnunk, hogy olyan cikkek, amelyeket bár a hirdető szponzorált, mégsem számítanak hirdetésnek. Sokkal inkább olyan érdekes, szórakoztató szöveges vagy videós tartalmak ezek, amelyek bár kapcsolódnak a márkához, de képesek elérni, hogy végigolvassák, megnézzék, és akár a közösségi oldalakon is megosszák azokat.
Mi az a Branded Travel Content?
Ezt a nevet adtuk gyűjtőoldalunknak, ahol a márkázott utazási tartalmaink megjelennek. De egy külön jelöléssel ezek a cikkek a Travelo nyitóoldalán és az Origo címlapi Travelo dobozból is elérhetők.
Miért szeretik a hirdetők?
Mert a márkázott tartalmak a hagyományos hirdetéseknél több lehetőséget kínálnak számukra, és hatékonyabban érhetik el a fogyasztóikat. Még azokat is, akik ösztönösen kerülik el a reklámokat.
És akkor most jönnek a Travelóra az (X)-es cikkek?
Nem jönnek. De, hogy olvasóink se érezzék becsapva magukat, minden támogatott cikkünk alján jelezni fogjuk, ha a tartalmat egy, a Travelo szerkesztőségétől független szerzői közösség írta.
Ezt a bejegyzést például már nem a Travelo.hu, hanem a Branded Travel Content egyik szerzője készítette.