Mutassa meg, mennyire szereti, és segítsen népszerűsíteni az almát!

Az almanépszerűsítő kampányt a Felelős Gasztrohős Alapítvány és az ittaSzezon.com online termelői piactér indította el azzal a céllal, hogy megmutassák, mennyivel sokszínűbb ez a gyümölcs, mint gondolnánk, és népszerűbbé tegyék a hazai alapanyagok fogyasztását is.

Mindennapi alma kampányForrás: Anna Kőfaragó / Felelős Gasztrohős / Facebook.com

A kampányon belül egy kihívást is indítottak, amiben arra buzdítják a gyümölcs- és sütni-főzni kedvelő lakosságot, hogy mutassák meg, mi a kedvenc almás receptjük vagy felhasználási ötletük. Nem saját videónk, de a mi egyik kedvenc almás receptünk az alábbi levelestésztás almarózsa: 

Az "Együnk helyit és szezonálisat" már szinte mindennapi hívószó, a téli időszakban azonban hajlamosak vagyunk az import termékekben keresni a vitamin-utánpótlást, és elfeledkezünk az olyan egyszerű, de értékes alapanyagokról, mint az alma – olvasható az alapítvány sajtóközleményében. Hogy ez megváltozzon, az alapítvány és az online termelői piactér munkatársai a héjától a magjáig megismertetik az almát az érdeklődőkkel. A kampány egészen húsvétig tart majd.

Ha részt vennének a kihívásban, küldjék el kedvenc almás receptjüket, felhasználási ötletüket erre az oldalra, vagy posztolják a két szervezet Facebook- vagy Instagram-oldalára, és közben használják a #mindennapialma hashtaget. A kampány alatt recepteket, ötleteket, történeteket és információkat közölnek majd az alma ezer arcáról a két szervezet közösségi oldalain, a kampány végén pedig egy szakmai zsűri választja majd ki a legjobb receptúrát és felhasználási tanácsot.

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek