Bepöccent egy árus az ingyen fagyiért kuncsorgó influenszerekre

Egy Los Angeles-ben igen híres fagyizós food truck (tekerős fagyi), a CVT Soft Serve tulajdonosa megelégelte az Instagrammon és Facebook-on jelentkező véleményvezérek kuncsorgását és hivatalosan jóváhagyott kiáltványt intézett feléjük. A hirdetményben az állt, hogy azok a vendégek, akik ingyen fagylaltot kérnek a fagyis kocsijánál megjelenésért cserébe, azok nem, hogy nem ingyen kapják, de a dupláját fizetik majd egy adag fagyinak – olvasható a delish.com oldalán.

A tulajdonos elmondta, többször is kapott már ilyen kérést a látogatóktól, de akkor telt be nála a pohár, mikor pár hete felkérték, hogy a fagyis kocsijával jelenjen meg egy hétvégi partin, ahol körülbelül 300-an lesznek. A fizetség pedig fotós megjelenés lett volna a közösségi médiában.

Ezután az első lépés csak egy felháborodott viccként indult; vagyis a tulaj kirakott egy képet a truck oldalára, miszerint „Influenszerek duplán fizetnek". A posztban, ahol Joe Nicchi a képet fogja, elmagyarázta, hogy aki egy 4 dolláros adagot ingyen szeretne megkapni egy megosztásért cserébe, az 8 dollárral szegényebben hagyja majd el a fagyis kocsi területét. 

És egyébként sincsen annál szomorúbb, ha azzal pedálozol, hogy neked mennyi követőd van a neten. Sajnálni fogunk, de ingyen fagylalt ezért sem jár– mondta Nicchi.

Forrás: Pixabay.com

A képet és a kiáltványt természetesen felkapta az Instagram, illetve az amerikai fotó- és véleménymegosztó portálok; ez a kettősség a tulajdonos figyelmét sem kerülte el. Jelezte, tudja, hogy most éppen véleményvezérkedik, és a nem influenszereket helyezi rivaldafénybe. De az embereknek tetszik az ötlet, és már azt is tudják, mit kell tenniük, ha Joe fagyis kocsijánál járnak: fizetnek a fagyiért, mint a katonatiszt, és elsétálnak legalább 20 lépést mielőtt nekiállnak pózolni vele.

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek