Rooftop bárként hirdetik a fiatal generációt célzó új légitársaságot

    Az Air France-KLM csoport új utazási élményt ígérő légitársasága nemcsak egy márkát, egy új szemléletmódot is igyekszik lefedni.

    Egy olyan rooftop bár, ami divatikon, házimozi rendszer és személyi asszisztens egyben, sőt, még repülni is tud! - fogalmaz közleményében a légitársaság, miközben hozzáteszi, a rövid névvel, a vibráló kék arculattal és a legújabb trendek alapján tervezett egyenruhával is a nemzetközi, fiatalos és lendületes üzeneteit igyekszik közvetíteni.

    A Joon szolgáltatásait ugyanis az olyan fiatal felnőttek igényei szerint alakították ki, akiknek az egész életük a digitális technológia körül forog. Ezért új márkájukban a millennial generáció igényeit és elvárásait egy hagyományokon alapuló, a légiközlekedés területén kiemelkedő minőségű szolgáltatással ötvözték.

    A YouJoonnak köszönhetően például az utasok saját okostelefonjukon, táblagépükön vagy laptopjukon is hozzáférhetnek a repülés közbeni streaming szolgáltatáshoz. Ehhez beszállás után csak a Joon platformjához kell csatlakozniuk, majd kiválasztani kedvencüket a televíziós sorozatok, az animációs filmek, a Web TV műsorok és a gyerekprogramok közül. Az okoseszközök töltésére a fedélzeten több USB töltőpontot is elhelyeztek. Együttműködnek a SkyLights-szal is, így az AlloSky Virtual Reality Headset-et is elérhetővé teszik a nagy távolságú járatok business osztályán. Az új generációs headset – amely minden üléshez egyénileg csatlakoztatható – többek között nagy felbontású képernyőt és a dioptria korrekciót is biztosít.

    Fotó: Joon

    A személyzetet egyenruhaként szűk nadrágokkal, edzőcipőkkel, tengerészcsíkos és ujjatlan steppelt kabátokkal látták el. Az egyenruhák különlegessége pedig, hogy környezetbarát textilből, újrahasznosított műanyagpalackokból készültek.

    A mintegy 140 légiutaskísérővel és az Air France pilótáival rendelkező légitársaság a párizsi Charles de Gaulle reptérről indítja Airbus A320 / A321 és Airbus A340 / A350 gépeit hat desztinációra. December 1-től 39 euróért kínál utakat Barcelonába, Berlinbe, Lisszabonba, Portóba, jövő nyártól pedig 249 eurótól kezdődő jegyárakon Brazíliába és 299 eurótól a Seychelle-szigetekre.

    Szóljon hozzá
    0 hozzászólás
    Ha tetszett a cikk, kattintson a Tetszik gombra, legfrissebb ajánlatainkért pedig iratkozzon fel hírlevelünkre!

    Utazzon!
    Az oldalról ajánljuk!