Valentin-napi romantika szokatlan helyszíneken

Páros fürdőzés egy díszkádban, bolyongás az útvesztőben, gyertyafényes vacsora a Dunán, pezsgős koccintás az Operaházban - összegyűjtöttünk néhány programot, amelyektől garantáltan szerelmes hangulatba kerülnek.

Reggeli romantika

Nem is indulhatna jobban a nap, mint egy meghitt közös reggelivel egy cuki kis kávézóban. Forró habos kakaó, friss croissant, omlós kuglóf, vagy ha a komolyabb reggeliket szeretjük, akkor rántotta, ham and eggs, virsli kerülhet a tányérra, miközben együtt gyönyörködünk a város reggeli fényében.

Villa Bagatelle
Fotó: Bagatellini

Az idilli hangulathoz romantikus környezet dukál, ezért ajánljuk például a Kuglóf Bisztrót, amely télen fűtött terasszal vár minket, sőt, kutyabarát hely lévén négylábú barátunkat sem kell otthon hagynunk. Ugyancsak meghitt pillanatokban lehet részünk a Zoskában, ahol kényelmes fotelben ücsörögve, kávét iszogatva, a polcról leemelt könyvet közösen olvasgathatjuk szerelmünkkel. Ha pedig igazán romantikus, vintage hangulatban szeretnénk kezdeni a Valentin-napot, akkor menjünk el például a Villa Bagetelle-be vagy a Vintage Gardenbe, ahol a gyönyörű pasztellszínű falak, bútorok, antik tárgyak világában valóban a szerelem fellegvárában érezhetjük magunkat.

Kandírozott bergamot héj venezuelai étcsokoládéval bevonva
A chocoMe az új Voilé íz elkészítéséhez a parfümőrök által használt bergamot héjat vonja be egy Venezuelából származó Criollo és Trinitario kakaóbabok nemes keverékéből készített 72%-os kakaótartalmú étcsokoládéval. A páratlanul összetett, különleges csokoládéfonatba zárt, egyszerre virágos és citrusos gyümölcsaromák lehengerlő ízkombinációt alkotnak. (X)

Páros csobbanás

Egy közös kényeztetés biztosan feldobná a napunkat! A Gellért fürdő privát díszkádjában lehetőségünk van rá, hogy mindenkitől elbújva, kettesben merüljünk bele a termálvízbe. Két teljes órán át élvezhetjük itt a pihenést, senki sem nyitja ránk az ajtót. Közben pedig arra is jut idő, hogy megigyuk az üveg pezsgőt és elfogyasszuk a gyümölcsöket, amiket a fürdő személyzete készített be nekünk. A Rudas fürdőben is eltölthetünk néhány romantikus órát. Először gyönyörködjünk a város panorámájában a tetőtéri körmedencéből, majd vegyünk részt a hatvan perces Luxury VIP páros masszázson, végül pedig jöhet egy kis édesség és egy pohár bor a fürdő éttermében.

Rudas Gyógyfürdő
Fotó: Mark H. Milstein / Northfoto

És ha már a vizes élményeknél tartunk, megemlítjük az Aquaworld Valentin-napi buliját is, a SPLASH! éjszakai partit (február 12., 22 órától), ahol a zenét DJ Whiteboy szolgáltatja, a hangulatról táncos lányok gondoskodnak, mi pedig párunkkal a jakuzziban vagy a hullámmedencében lubickolhatunk, csúszdázhatunk, szörfözhetünk, sőt, akár oltár elé is állhatunk, ahol Elvis Presley ad majd minket össze.

Meghitt pillanatok vízen és földön

Ha vacsorázni szeretnénk a szerelmesek napján, akkor tegyük ezt különlegessé, és vigyük el kedvesünket egy igazán romantikus helyre: mondjuk egy hajóra vagy egy nosztalgia vonatra. A Dinner&Cruise hajó gyertyafényes vacsoráján welcome drinkkel, svédasztallal, különféle italokkal várják a párokat, akik a kétórás program közben élőzenét hallgathatnak, és természetesen gyönyörködhetnek a főváros panorámájában.

Dinner & Cruise Budapest
Forrás: Travelo

A Nyugati pályaudvarról este háromnegyed 7-kor indul a Gyertyafény Expressz, amelynek nosztalgia étkezőkocsijában vacsorázhatunk, majd a szalonkocsiban a bárzongoristát hallgatva folytathatjuk a szerelmes esténket. A három órás romantikus időutazás alatt bőven lesz rá időnk, hogy egy kicsit mi is nosztalgiázzunk, és újabb terveket szőjünk a közös jövőt illetően.

Engedjünk a csábításnak!

Amennyiben nemcsak egymás, hanem a gasztronómia és a kultúra szerelmesei is vagyunk, akkor vegyünk páros jegyet az Operaházba egy balettre vagy operára, majd a szünetben, esetleg az utolsó felvonást követően üljünk le egy csendes, meghitt sarokba az Operaház megújult kávézójában. A klasszikus, monarchista stílusú Opera Caféban szendvicsek és desszertek, valamint számos minőségi bor és pezsgő közül válogathatunk, amelyek közül feltétlen meg kell említenünk az elegáns francia pezsgőket, valamint a Kreinbacher Birtok Extra Dry pezsgőjét, ami az idei pezsgő-világbajnokságon bronzérmet szerzett.

Galéria: Valentin-napi romantika szokatlan helyszínekenFotó: Operaház

Ha pedig egy igazán édes és csábító együttlétre vágyunk kedvesünkkel, akkor látogassunk el a Csokoládé Múzeumba, ahol február 13-án és 14-én különleges szerelmes programmal készülnek a szervezők. Itt pedig semmiképpen se fogjuk vissza magunkat, és engedjünk nyugodtan az édes csábításnak, hiszen a Valentin nap is erről szól.