Megvan az Év Utazója!

    Egy 23 éves főiskolás lány, Dobos Judit lett a Magyar Turizmus Zrt és a Travelo videoblogger-pályázatának nyertese: Lyudka tíz héten át heti százezer forintos fizetésért utazza be Magyarországot idén nyáron, kipróbálva minden attrakciót, és videókban posztolva élményeiről.

    A Magyar Turizmus Zrt., az Index és a Travelo a főváros szívében álló óriáskeréknél mutatta be az Év Utazója pályázat nyertesét, aki a Sziget Eye-on kezdte meg kalandos útját. Dobos Judit, azaz Lyudka 23 éves, anglisztika szakon tanul az egri Eszterházy Károly Főiskolán. A felhőtlen nyári program ígérete mellett látókörének kiszélesítése is motiválta a jelentkezésre.

    – Vizsgaidőszak lévén az utolsó pillanatban, éjjel töltöttem fel anyagomat az Indavideóra – meséli a kalandos kedvű lány, aki élete első videójával nevezett a versenyre, s maga is vágta az anyagot. Az aktív pihenés eddig sem volt idegen tőle, kenuzásban, kite-ban és motorozásban is kipróbálta már magát. – Debrecenben nőttem fel, alföldiként most persze leginkább a hegyek és a vízparti programok vonzanak, főleg a wakeboardozást szeretném kipróbálni. Nem csak kalandnak, hanem kihívásnak is tartom az Év Utazója cím elnyerését. – árulta el a nyertes.

    A nagy kaland ténylegesen hétfőn veszi kezdetét. Judit Nyugat-Magyarországra indul: Zalaegerszegről, az Őrségből és Sopronból fog bejelentkezni. A beszámolók a hamarosan induló evutazoja.hu oldalon követhetők.

    A pályázati felhívásra több mint 80 pályamű érkezett. Az MT Zrt. a Travelo és az Index munkatársai a látogatói szavazatokat is figyelembe véve készítették el azt a listát, amely alapján pénteken sor került a jelöltek meghallgatására.

    – A kiválasztásnál nem elsősorban a videók minőségére vagy a tartalom szakszerűségére koncentráltunk, hanem legfontosabb szempontként, a célcsoportnak megfelelő, természetes, fiatalos stílusú és a kamerába spontán, improvizatív módon beszélni tudó pályázót kerestünk. Ebben nagy segítségünkre voltak az Index és a Travelo munkatársai – mondta el Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai és marketing igazgatója. Hozzátette: – Olyannyira nehéz volt a döntés, hogy a győztes mellett szinte holtversenyben, még két versenyző jutott a legjobbak közé. Terveink szerint ők vendégszereplői lesznek egy-egy epizódnak az utazás során.

    Szóljon hozzá
    0 hozzászólás
    Ha tetszett a cikk, kattintson a Tetszik gombra, legfrissebb ajánlatainkért pedig iratkozzon fel hírlevelünkre!

    Utazzon!
    Az oldalról ajánljuk!