Libamájat és tokajit kóstolhatunk Ferihegyen

    Öt puttonyos aszú, tokaji furmint, liba- és kacsamáj terrine, de a natúr libamáj szarvasgombával is szerepel azon a listán, amelyet a ferihegyi repülőtér SkyCourt csarnokában és 2A termináljában kóstolhatunk húsvét alkalmából.

    Az idei húsvéti utazási szezonban a tokaji bor és a magyar libamáj a slágercikk a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. A Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a hazai gyártók hármas összefogásának köszönhetően a tavaszi kereskedelmi ajánlatban a Royal Tokaji és a Merian termékeit kiemelt formában mutatja be a repülőtér - írja közleményében a Budapest Airport.

    A húsvéti szezonban a Budapest Airport és a Heinemann Duty Free folytatja a tavaly sikerrel bevezetett hármas (magyar gyártó-repülőtér-kereskedő) promócióját, amelynek fókuszában a hazai termékek állnak. A terminál tranzitzónájában ugyanis kóstolóval egybekötött libamáj- és tokaji borbemutató várja az utasokat. A kóstoltatást egyben akciós árakkal is megtámogatták, így a korábbi év tapasztalatai alapján jelentős forgalomnövekedésre számítanak egy-egy adott termékből. Nemcsak a SkyCourt központi helyén zajlik a kínálás, hanem a 2A terminálon belül, közvetlenül a beszállókapuk melletti Heinemann-üzlet előterében is. Így a vevők, ha megtetszett nekik a termék, azonnal vásárolhatnak belőle az otthoni húsvéti asztalra, még a gépbe történő beszállítás előtt. A mostani tokaji-libamájas akció április 30-ig tart.

    Az utasok 5 puttonyos aszút, kései szüretelésű fehér bort (Late Harvest), valamint tokaji furmint-ot kósolhatnak. A Merian termékek közül pedig a libamáj terrine, a kacsamáj terrine, a natúr libamáj szarvasgombával és a libamájblokk kapható kiemelt helyen. Az akció látványosságát még két műanyag liba-figurával is megtoldotta a Budapest Airport.

    Az együttműködést a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centruma (AMC) is támogatja, amely célul tűzte ki a kiváló magyar élelmiszerek és termékek népszerűsítését. A segítségükkel olyan márkák is bemutatkozhatnak a nemzetközi közönség előtt, amelyek még kevésbé ismertek, vagy kisebb költségvetéssel rendelkeznek. A közös repülőtéri promóciók hosszú ideje kínálnak lehetőséget magyar cégek számára, hogy termékeikkel a repülőtéri utazóközönség előtt is megjelenhessenek.

    Szóljon hozzá
    0 hozzászólás
    Ha tetszett a cikk, kattintson a Tetszik gombra, legfrissebb ajánlatainkért pedig iratkozzon fel hírlevelünkre!

    Utazzon!
    Az oldalról ajánljuk!