A la carte repülés a Germanwingsnél

    À la carte repülés a Germanwingsnél

    A Germanwings német diszkont légitársaság 2013. július 1-jén teljesen új márkával és termékkoncepcióval lép piacra, és valamennyi utasának lehetővé teszi az à la carte-jellegű repülést. Ez azt jelenti, hogy az utasok maguk állíthatják majd össze, és pontosan saját igényeikre szabhatják csomagjukat: az olcsó, minden többletszolgálatást nélkülöző repüléstől a sokféle kényelmi jellemzőt és extrát tartalmazó, minőségi utazásig. Míg a teljes fedélzet turista osztálynak számít majd, az „új Germanwings" háromféle tarifát fog kínálni, három eltérő szolgáltatáscsomaggal.

    A gépeken három tarifatípusból lehet választani: Best, Smart és Basic. A Best tarifa megvásárlói az első három sor valamelyikében kapnak helyet. A kényelmes, 81,2 cm sortávolságú ülések mellett a középső ülés minden esetben szabad marad. A Best tarifa tartalma: ingyenes belépés a Lufthansa várótermeibe, elsőbbségi bejelentkezés, gyorsított biztonsági vizsgálat, több jóváírt kilométer a Miles & More törzsutas programban, kétszeres megengedett csomagsúly (két, egyenként maximum 23 kg-os táska), à la carte fogyasztás a fedélzeten, rugalmas átfoglalás és jegylemondás. A Best tarifa elsőként a Németországon belüli összes járaton és a Germanwings fő európai piacain (Ausztria, Svájc, Belgium, Oroszország, Franciaország és Egyesült Királyság) lesz elérhető.

    A Smart a Germanwings új standard tarifája, amely a hagyományos turistaosztálynak felel meg. A gép első részében található sorok az e tarifát választó utasoknak lesznek fenntartva, akik itt is ugyanolyan kényelmes (81,2 cm sortávolságú) üléseken utazhatnak, mint a Best tarifánál. A Smart tarifa ellátást (snacket és alkoholmentes italokat) és 23 kilogrammos megengedett csomagsúlyt tartalmaz.

    A legalacsonyabb tarifa, a Basic a hagyományos diszkont termékkel egyenértékű. A Basic tarifát választó utasok lemondanak az ingyenes ellátásról, a díjmentesen szállítható csomagról, és a 11. sortól hátrafelé választhatnak maguknak ülést. A Smart és Basic tarifákhoz extrákat is lehet majd adni. Így minden utas egyszerűen és rugalmasan alakíthatja ki az általa kívánt terméket.

    A márka és a termékkoncepció mellett a Germanwings logója is megváltozik. A központi elem egy sárga és szederszínű stilizált „W" betű – ez a szimbólum díszíti majd a Germanwings márka gépeit. A légitársaság repülőgépeit fokozatosan festik júliustól. Emellett a cég a mobil foglalási és információs rendszerek továbbfejlesztésére készül, az árakat pedig korrekt módon, rejtett költségek nélkül fogja közölni.

    Szóljon hozzá
    0 hozzászólás
    Ha tetszett a cikk, kattintson a Tetszik gombra, legfrissebb ajánlatainkért pedig iratkozzon fel hírlevelünkre!

    Utazzon!
    Az oldalról ajánljuk!