Öt ok, amiért a Crocus Gere Borhotelben töltsünk egy nyári hétvégét

Öt ok, amiért a Crocus Gere Borhotelben töltsünk egy nyári hétvégét.

Ha nem akarunk az M7-es autópályán órákat ülni a nyári dugóban, akkor vegyük az irányt inkább Villány felé és töltsük ott a hétvégét. Választhatjuk az aktív kikapcsolódást: biciklizzünk a Villányi borvidék nyugati és keleti oldalát összekötő új kerékpárúton, ami tökéletesen alkalmas lelkes futóknak is, de akár a terepfutást is kipróbálhatjuk a szőlők között. Dűlőtúrázhatunk a Szársomlyó-hegyre, megnézhetjük Mohácson a Busóudvart, Nagyharsányban a szabadtéri szoborparkot vagy a siklósi várat. De ha semmi másra nem vágyunk, csak lazításra és pihenésre, akkor ki sem kell tennünk a lábunkat Villányból. A Crocus Gere Borhotel wellness részlege, gasztronómiai – és borkínálata tökéletes egy pihentető hévégéhez.

1. Fürdőkád a szobában

A négycsillagos Crocus hotelben olyan szobát is választhatunk, amiben a fürdőkádat a nappaliban találjuk. Aligha lehet kényelmesebb dolgot elképzelni, mint egy pohár borral a kézben, a bekészített fürdősóval gazdagított vízben fürdőzni, olvasni a kádban vagy éppen tévén nézni a kedvenc műsorunkat.

2. Vezetett pincetúrák

Ha Villány és Gere Attila, akkor bor. A borbárban számos most piacon lévő és évjáratos tételt kóstolhatunk, de még ennél is izgalmasabb megnézni, hogy hol és hogyan készülnek ezek a borok. Hétfőtől szombatig vezetett pincetúrán vehetünk részt, ahol a pincészet szakavatott sommelier-je mutatja meg a Gere Attila Pincészetet. Ha pedig igazi borrajongók vagyunk, akkor a Gere & Schubert könnyed borait bemutató pincelátogatást se hagyjuk ki, amely idén júliustól indult.

3. Degusztációs menü a Mandula Étteremben

A Mandula Étterem és Borbár megnyitása óta számos elismerésben és díjban részesült, valamint alapító tagja a Stílusos Vidéki Éttermiségnek is. Kozma Szabolcs chef és csapata a villányi borvidékre jellemző autentikus sváb - és magyar konyha hagyományaiból eredő, de a mai modern konyhai trendeknek is megfelelő, kifinomult fogásokkal vár mindenkit. Aki igazán izgalmas kulináris élményre vágyik, az ne hagyja ki a degusztációs menüt, amely 6-7 fogásos menüsorból és a hozzá illő borokból áll.

4. Vinoterápia

Hazánkban nem sok hotel kínál vinoterápiás kezeléseket, a Crocus hotelnek viszont ez az egyik specialitása. A Wellness & Spa részlegen számos kezelés közül választhatunk, amelyeket mind szőlő és bor alapanyagú, saját receptúra alapján készített kozmetikumokkal végeznek. Testmasszázs, botox hatású illetve AHA-savas arckezelések, pakolások, de akár egy páros vörösborfürdőt is vehetünk, amely szépíti és fiatalítja bőrünket, oldja a stresszt és nyugtató hatással bír testünkre-lelkünkre, mindezt persze egy pohár borral a kezünkben. Kihagyhatatlan élmény!

5. Villány és környéke

Ha nem vágyunk nagy kirándulásokra vagy autózásra a környéken, akkor egyszerűen sétáljunk végig a villányi pincefalun, amely számos helyi borászatnak ad helyet. Ha viszont szétnéznénk a környéken, akkor is rengeteg program közül választhatunk. Pécs, Mohács, Palkonya, Siklós, Hosszúhetény... mindenhol gasztronómiai és kulturális élményekkel találkozhatunk, nem beszélve arról, ha akkor érkezünk, mikor színes programok, koncertek várnak minket.