Bp100 - Főtaxi

Fotó: dá / Urbanista blog
1/16
A Főtaxi 100 éves épületeFotó: dá / Urbanista blog
Fotó: dá / Urbanista blog
2/16
GarázsFotó: dá / Urbanista blog
Fotó: dá / Urbanista blog
3/16
A Főtaxi 100 éves épületeFotó: dá / Urbanista blog
Fotó: dá / Urbanista blog
4/16
Itt volt egykor a futószalagFotó: dá / Urbanista blog
Fotó: dá / Urbanista blog
5/16
Vízy András és a drosztFotó: dá / Urbanista blog
Fotó: dá / Urbanista blog
6/16
Itt volt egykor a futószalagFotó: dá / Urbanista blog
Fotó: Főtaxi / Pressinform
7/16
Autótaxi Garázs a Kerepesi útonFotó: Főtaxi / Pressinform
Fotó: Főtaxi / Pressinform
8/16
Kocsivizsgáló és kezelő pályaFotó: Főtaxi / Pressinform
Fotó: Főtaxi / Pressinform
9/16
KocsimosásFotó: Főtaxi / Pressinform
Fotó: Főtaxi / Pressinform
10/16
Autótaxi Garázs a Kerepesi útonFotó: Főtaxi / Pressinform
Fotó: Főtaxi / Pressinform
11/16
Drost-rendszerű vezérlőteremFotó: Főtaxi / Pressinform
Fotó: Főtaxi / Pressinform
12/16
Haltenberger SamuFotó: Főtaxi / Pressinform
Fotó: Főtaxi / Pressinform
13/16
Csővázas Fordok a ParlamentnélFotó: Főtaxi / Pressinform
Fotó: Főtaxi / Pressinform
14/16
Marta hatszemélyes változatFotó: Főtaxi / Pressinform
Fotó: Főtaxi / Pressinform
15/16
Régi és új - Magomobil és MÁVAG-Ford V8Fotó: Főtaxi / Pressinform
Fotó: Főtaxi / Pressinform
16/16
Taxis testvérek a KeletinélFotó: Főtaxi / Pressinform