Az amerikai Super Bowl idei reklámjai a gasztro vonalat lovagolták meg

Ebben az évben a Super Bowl – ami az amerikaifutball-bajnokság döntője, és egy kisebb fajta nemzeti ünnepnek felel meg – csak 2019. február 3-án indul, de a játék egyik legjobb részéről, a reklámokról már kiszivárgott egy-két infó - írja a foodandwine.com oldal.

Forrás: stella-artois-commerical / Youtube

Mivel az eseményt milliók nézik a televízióban, ezért a cégek és reklámügynökségek hónapokon át, mindent bevetve azon dolgoznak, hogy jobbnál jobb reklámokat készítsenek a valószínűleg méregdrága, de annál jobb idősávba, vagyis két játékmenet közé. Az idei első reklámokat elnézve, a gasztro vonal igen erős lett. Kis időbeli eltéréssel, de szinte egyszerre látott napvilágot a Stella Artois és a Michelob Ultra Pure Gold sörének, a Pepsi-nek, és egy nálunk nem ismert fagyasztott étel márkának a reklámja is.

A Stella filmecskéje kétségtelenül viszi a prímet a sör és a filmrajongók körében, ugyanis képes volt két olyan, teljesen különböző karaktert összehozni egy térbe, mint a Szex és New York főszereplőnője, a mindig divatos Carry Bradshaw, és A nagy Lebowskiból ismert Töki, aki minden, csak nem divatos. A történet lényege, hogy Carry a Cosmopolitant, Töki pedig a híres White Russian koktélját cseréli le egy Stellára, a bárban pedig a feje tetejére áll az élet. A két karakter már nem is állhatna távolabb egymástól, de mivel mindketten 1998-ban, három hónap eltéréssel tűntek fel a képernyőkön, ezért nem is olyan elképzelhetetlen, hogy egyszer összetalálkozzanak a Nagy Almában.

A második reklám a Budweiser promója, ahol azonban nem is a sör, hanem a dobozok tetején utazó dalmata és a hatalmas Clydesdales lovak állnak a középpontban, illetve a szélturbinák, amik mellett elhalad a lóvontatta kocsi. A történet apropója, hogy a sörfőzde nemrég teljesen átállt szélenergiára.

A Michelob Ultra Pure Gold sör az egyre kedveltebb ASMR érzés kiváltására hagyatkozik, mikor az ital tisztaságát reklámozza. Az önkéntelen tapasztalást, amely jól eső, bizsergő érzést vált ki a bőrön, csöndes, kellemes hangok vagy tárgyak hangjai által érezhetjük. A legegyszerűbb, ha megnézik a márka videóját, amit Zoe Kravitz, amerikai színésznővel közösen készített.

A Pepsi mindig szerette megnyerni a legnevesebb sztárokat a reklámfilmjeihez. Ezt a márkát itta Michael Jackson, Brittney Spears, és most a Super Bowl idejére Cardi B, Lil Jon és még Steve Carell is leokézzák.

A Michael Bublé-val forgatott kisfilmben a Bubly Sparkling Water kap más nevet. Egyenként és nagyon határozottan az énekes mind átírogatja a Bubly ipszilonját é betűre.

Az utolsó reklámfilmben tűnik fel a Devour fagyasztott étel, ami a videó szerint komoly függőséget, méghozzá kajapornó függőséget okozhat, és ami akár a kapcsolat rovására is mehet. Hogy tényleg ennyire jó-e a mikrózható készétel, azt mondja el az, aki már kóstolta.

Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek